hoe formulier verzenden naar mailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Berichten
543
Hallo

ik heb een formulier gemaakt in frontpage 2000 en nu wil ik dat het ingevulde formulier verstuurd word naar mijn mailadres.
Er werd dus automatisch een knopje aangemaakt met verzenden en wissen van gegevens.
Ik wil ook als ik op de knop verzenden heb geklikt een bevestigingspagina zien.

Kan iemand mij hierbij helpen, aub?

Alvast bedankt
Megarainman
 
Klik met de rechtermuisknop op de button, kies eigenschappen van formulier, vul het email adres is.

Een bevestigings pagina kun je instellen onder opties (in het pop-up scherm van eigenschappen van formulier).

N.b. Frondpage heeft een hele goede help functie, na twee seconden gevonden, zelf heb ik nooit met het pakket gewerkt... :D
 
Ik weet niet of het uitmaakt, maar als je ook een method kunt instellen, zet die dan even op post.
 
Geplaatst door Withaar
Klik met de rechtermuisknop op de button, kies eigenschappen van formulier, vul het email adres is.

Een bevestigings pagina kun je instellen onder opties (in het pop-up scherm van eigenschappen van formulier).

dat émail adres is mij gelukt

voor die bevestigingspagina kan ik niet aan dat knopje van de bevestigingspagina met bladeren
 
.... het lukt dus nog niet helemaal... je vraag/opmerking/mededeling...??? is niet helemaal duidelijk :D

Ik probeer het nog een keer,

In het zelfde scherm waar je ook je email adres in vult is links onder een button; Opties, klik hier op er verschijn een nieuwe popup met 4 tab bladen, op één daarvan kun je een aangeven waar je bevestigings pagina staat, die moet je dan natuurlijk wel eerst gemaakt hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan