Werkschijvenvol Photoshop????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leagos

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Berichten
59
Eeeej allemaal

Hierzo weer een Vraag voor de FAQ voor school

Ik zit hier met Photoshop te werken, ja niet helemaal legaal natuurlijk want dat kan ik niet betalen, dus bel ik jullie maar. Dat programma zegt telkens dat zijn werkschijven vol zijn. Ik
heb 2 keer 256 MB in dat ding gezet. Dat moet toch genoeg zijn hoe kan ik dat oplossen. Het is trouwens Photoshop 5.5.

Alvast bedankt voor jullie hulp
GRTZZz
 
Photoshop maakt gebruik van Tijdelijke mappen om de handelingen die jij verricht te onthouden.

Deze map is bijv. C:\windows\temp, of een dergelijke. Deze mag je gewoon legen. Hierdoor zou je geen problemen meer mogen hebben met volle werkschijven.

En met dat 2x 256? Bedoel je daarmee geheugen of Harde Schijf?
 
EEjj Smartguy

geheugen dus werkgeheugen dan he.
Maar verder heb ik zelf geen info. Want het zijn vragen die ik op moet lossen. En de vragen zijn alles wat ik heb. Dus heb verder eigenlijk geen feedback.

Bedankt voor de reactie. Maar weet je dan nog iets voor het geheugen???

Alvast bedankt

Groeten
 
Werkschijven is de PS cache, die je zelf moet opgeven in de instellingen als je met een NT versie werkt van windows en dan nog liever op een andere partitie. Iig niet op dezelfde schijf als de pagefile van windows.
 
Even je virtueele geheugen op een andere schijf gooien. Da hielp bij mij wel photoshop werd sneller en de pc liep minder vaak vast. Maak dus een partie met partion magic pleur da virtueel geheugen der op (ook wel wissel bestand genoemd) enne wat smartguy zei kan ook wel werken (bij mij gooit photo shop die files in C:\temp dus die kun je ook even chekken (als ie al bestaat)
 
Sorry dat ik zo laat reageer.
Maar ben druk bezig geweest, Bedankt voor al jullie reacties het heeft me goed gehlopen

Groeten
Legaos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan