PowerPoint Voorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freya

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Berichten
34
Hello allemaal,
Niet echt nieuw op de site maar wel een eerste vraag!
Hoe komt het ,als ik een PowerPoint Voorstelling maak met opmaak in een diareeks met verschillende lettertypes, dat bij het versturen ervan, bepaalde lettertypen veranderen en dus die bepaalde dia helemaal uit zijn context is gerukt en de afmetingen niet meer kloppen! Sommige beweren dat de computer van de ontvanger niet over dezelfde lettertype beschikt en dus maar gemaksbehalve een ander gebruikt, liever dan een foutbericht te geven! Daar heb ik dus mijn twijfels over! Volgens mij doe ik iets verkeerd bij het opslaan! Ik zou echt graag een antwoord krijgen, want het is helemaal niet leuk, als je iets opstuurt waarvan je denkt dat het in orde is,en verhakkeld toekomt bij de ontvanger! Ik werk met Windows 98.

Thanks !!
 
ik heb toch het ernstige vermoeden dat 't aan het lettertype ligt: de ontvanger heeft ze niet en zijn systeem probeert het "zo goed mogelijk" te ondervangen.

Doe eens eens test en maak de presentatie louter en alleen met de timer new roman. komt 'ie dan wel goed over?
 
Kies voor Opslaan als en plaats het vinkje bij True Type lettertype insluiten.
Alle lettertypes worden nu bij je presentatie opgeslagen. Wel een waarschuwing; je presentatie zal aanzienlijk groter worden.
 
Hello, True Lettertype Insluiten kan ik nergens vinden..
enkel lettertype vervangen in het menu opmaak!..
Ik gebruik regelmatig lettertypen, zoals Freehand 471BT
Amazone BT en Culz MT die, naar ik dacht toch ook onder True Lettertye valt?
Ik denk dat mijn probleem opgelost is door PP-Voorstellingen te versturen rechtstreeks vanuit PowerPoint - Email met bijlage, maar daar heb ik nog
geen sluitend bewijs van !
Ik verstuurde tot nu toe zo'n dingen via WinZipp!
Groetjes Freya.
 
Jullie hadden dus gelijk! Ik ben het zelf gaan controleren bij de ontvanger, die had mijn lettertype inderdaad niet, alhoewel het de oorspronkelijke lettertype aangaf in de linker bovenhoek! Dus die
kon niet weten dat het niet klopte! Ik dacht dus ten onrechte dat het goed was ...Groetjes Freya.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan