knop met aanwijseffect inFP 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

brigje

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
Berichten
64
is een knop met aanwijseffect van FP 2000 een zgn Java-applet of niet? En als ik in 1 pagina binnen mijn website 17 van zulke knoppen heb staan, kan het dan dat dat teveel is en op sommige pc's voor problemen met de wwergave kan zorgen?
 
Het antwoord is ja!!
En het aantal maakt niet uit maar pc's met XP kunnen problemen hebben met de weergave omdat zij niet standaard over de Java Virtual Machine beschikken!!
Wat is je site????
 
Laatst bewerkt:
Bij een langzame pc kan het laden van de knoppen wat lang duren als er veel op een pagina staan.
 
Geplaatst door blauw
Bij een langzame pc kan het laden van de knoppen wat lang duren als er veel op een pagina staan.

pc maakt volgens mij niet uit hoe snel die is, het gaat volgens mij eerder hoe snel die sever is van die site is en je internet vebinding toch.
 
Het is meer een combi van naar mijn idee/ervaring.
We hebben hier nog een oude P1 staan en een 1.5 Ghz, met beide dezelfde internetconnectie.
Bij de P1 duurt het zowiezo langer eer dit soort knoppen geladen zijn.
 
Re: teveel knoppen met aanwijseffect van FP 2000??

Bedankt voor de info! ik denk dat het goed aan de XP versie kan liggen, want dat het wat langer duurt met laden had ik wel op gerekend, maar nu kwam het bij nkelen geheel niet in beeld.
Raymond: De proefversie van de site is te zien op www.ltcdepaasberg.nl. Het gaat om de pagina onder "foto's & activiteiten"
bedankt voor de reactie(s)
groeten, Brigje
 
Re: Re: teveel knoppen met aanwijseffect van FP 2000??

Geplaatst door brigje
Bedankt voor de info! ik denk dat het goed aan de XP versie kan liggen, want dat het wat langer duurt met laden had ik wel op gerekend, maar nu kwam het bij nkelen geheel niet in beeld.
Raymond: De proefversie van de site is te zien op www.ltcdepaasberg.nl. Het gaat om de pagina onder "foto's & activiteiten"
bedankt voor de reactie(s)
groeten, Brigje

Leuk die site hoor bij mij doe ie het goed, ik speel zelf ook tennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan