divx file met nero branden naar svcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
2.349
Hoe moet ik een divx bestand met Nero branden naar SVCD? In de begin wizard kan ik alleen maar kiezen voor VCD, dus niet SVCD. Aangezien ik denk dat het er op een standalone dvdspeler niet uitziet in VCD wil ik er toch SVCD van maken, maar hoe?
 
En zijn er nog andere brandprogrammas waar ik dat wel GRATIS mee kan doen?
 
ik zal het doen via het programma tmpg , een heel goed progamma waar je een avi naar vcd of svcd kan zetten . daarna kan je het branden met nero. succes
 
denk het niet dat je het dan als svcd kan branden, want in het menu van nero staat nog steeds alleen VCD dan volgens mij en geen SVCD, dus dan zet nero het gewoon over naar VCD.
 
nee hoor dat heb je mis op de laatste versie's van nero heb je ook de optie svcd.
 
Ik heb nero versie 5.5.9.8 is dat voldoende? Of moet ik dan ff een nog nieuwere versie downloaden? Ik las namelijk dat je er een speciale toepassing voor nodig hebt om svcd te branden maar dat die niet gratis is? P.S. Ik heb nero bij mn pas nieuwe plextor brander gekregen dus is origineel
 
zit zeker op deze versie .
werk niet via de wizzard sluit die af en ga dan verder met het menu dat je krijgt .dan zie je vanzelf de optie svcd.succes
 
je hebt gelijk stond er inderdaad, maar als je daar dan een file naartoesleept om op svcd te zetten kreeg je een melding dat je daar een apparte codec voor moest hebben die er niet bijzat en niet gratis was

Maargoed ik heb ff op cracksites gezocht en wat gevonden dus nu werkt het wel, bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan