Advies portable mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

efstathios

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2002
Berichten
43
Hoi!

Ik weet weinig van Portable Mp3 spelers, maar wil er een aanschaffen. Nu heb ik er een gevonden voor 90 EURO kan iemand mij s.v.p adviseren. Wat ik niet begrijp is:

www.cyberhome-europe.de/

1. Disc Capacity: 185 / 200MB

Wat bedoelen ze met disc capacity? Ik kan toch cd afspelen met mp3 dan is de capacity toch 750MB???

2. Playtime (Batteries Operation Life): Estimate 6 hrs / Power source
4 x AAA Alkaline Battery

Kan ik alleen 6 uur met een baterij doen? Er moeten er volgens mij 4 in.

3. Option: AC Power Adaptor Output DC 3.8mm 4.5V / 500mA
Kan ik de baterijen opladen of moet ik elke keer (om de 6 uur??? nieuwe kopen?)

Ik hoop dat iemand mij kan informeren, alvast bedankt voor de moeite!
 
Bij de beschrijving staat:

Disc Diameter: 80 mm

Dit houdt dus in dat er cd's in moeten met een diameter van 8 CM. Een normale CD is 12 CM in diameter. Daarom is er maar plaats voor zo'n 185 / 200MB.

Je kan idd. maar 6 uur doen met die baterijen. Je kan er voor kiezen om oplaadbare te gaan gebruiken. Al zul je dan ook een oplader nodig hebben als je die nog niet hebt. Tis opzich een grappig die maar ik heb zelf één voor 12 CM CD's bij de LIDL weg voor 69 euro waar 2 batterijen in moeten en daar zit een lader in.
 
Koop er in ieder geval een die compatible is met de meeste besturingssystemen. Ik heb er een (rio500) die bijv. niet met XP overweg kan en de leverancier is niet van plan om hier iets aan te doen. Wat ik een interresante vindt op dit moment is die van archos (te koop bij o.a. dixon en v&d). Opslagcapaciteit van 20 gig. Kost alleen wel wat meer dan €90.
 
ik heb zelf een mp3 speler die je aleen via de computer kan uploaden dus geen cd

dat is echt een aanbeveling omdat het veel sneller gaat dan een cdtje en helemaal als je die van zo'n kleiner formaat hebt die je ergens in een aparte zaak moet kopen

je kan er ook heel gemakkelijk liedjes opzetten en weer ofhalen en::: is bovendien SUPER klein

tis wel een stuk duurder maar dan heb je ook wat

nou ik hoop dat je hiermee wat wijzer bent geworden

groet GJ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan