snelheid kabel via speedtest

Status
Niet open voor verdere reacties.
@slome ? je bedoel toch @home ?
Ik ga eens kijke of die bij ons in de buurt ook al verkrijgbaar is :)
 
Bedankt voor die links.
Daar zie ik dat weinig mense jou snelheid hale, de meeste hebbe dezelfde snelheid als mij (chello)
Maar geeft @home veel probleme ? Ligt het internet er vaak af ?
 
De afgelopen maand (febr) lag ie wel eens plat voor een paar uur, meestal als ze onderhoud aan de servers hadden gepleegd.

Verder lag ook de afgelopen maand de mailserver geregeld plat.

Voor die tijd had ik echter weinig problemen, maar als ik dan op troubles@home lees wat voor problemen anderen hebben gehad en nog steeds, dat heb ik gelukkig nog niet gehad en meegemaakt.

en tja de helpdesk van @home sucks!!!
 
mmm dan is chello nog niet zo slecht :)
Ik blijf chello denk ik toch maar trouw, ik denk ook niet dat ik anders kan want hier is alles 1 jaar later volgens mij =[
 
Ik ben verder wel tevreden over @home hoor en er zijn wel programma's om je snelheid te verbeteren

Op http://www.iolo.com/download/default1.htm kun je System Mechanic downloaden, daarmee kun je snelheid aanzienlijk mee verbeteren en verder heeft het programma nog veel meer opties.

Ik zou zeggen probeer het eens, het is wel een "trialversie" van 30 dagen, maar ;-)
 
Ik zal het eens probere, het lukt met Chello toch ook wel ?

Bedankt iig :thumb:
 
ik denk van wel, het is iig het proberen waard en anders heb je nog al die andere features tot je beschikking, wel ff opletten met wat je delete en anders ff backuppen.

ik hoor het wel als het geholpen heeft.

grtz en succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan