geen subwoofergeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wdekreij

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Berichten
1.029
Hallo, ik heb een Hercules Muse 5.1 DVD geluidskaart en een 5.1 set van trust.. Ik heb nu windows opnieuw geïnstalleerd (xp) en als ik de cd erin doe, en zeg dat windows dat ie overal moet zoeken naar drivers (ook cd dus war de cd in zit) maar dan heb ik nog geen subwoofer geluid... er staat dan ook zon programmatje mixer rechtsonderin, en daar staat de subwoofer helemaal open... UIiteraard staat de subwoofer aan...

Wie kan mij helpen?
 
Trouwens, uit een woofer hoor je niet direct echt geluid volgens mij. Ik heb zo'n Home Cinema-set voor bij de tv, met woofer, maar als ik met me suffe kop ervoor ga zitten, hoor ik niet direct de lage tonen enzo. Als ik me hand erop hou, voel ik et daartegen weer wel. (en je hoort natuurlijk ook wel als je er van af zit)
 
Ik weet wel waneer hij het doet of niet, eerst deed ie het wel (voordat alles opnieuw was geïnstalleerd...

Maar hij doet het dus echt nog niet...
 
stomme vraag, maar:
Heb je middels bijgeleverde de juiste boxsetinstelling geselecteerd?
 
sorry.. ik snap je vraag niet helemaal..


ik heb naar mijn weten hetzelfde gedaan als voorheen: toen was het ook onder XP...
 
M'n vraag is eigenlijk of je de boxen juist hebt ingesteld, dwz geen stereospeakers, maar 5.1 boxenset. Zit er een testfunctie bij het programma om te kijken of al je boxen werken?
(overbodig te vermelden dat de meeste subwoofers tegenwoordig actief zijn en dus stroom nodig hebben)
suc6
 
jah staat als 5.1..

en kan speaker voor speaker aanzetten, en ze doen het allemaal behalve de subwoofer en center speaker (maar das normaal toch, bij een mp3-tje?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan