krijg avi niet meer weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbiedoes

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2001
Berichten
20
Ik heb bij kazaa-lite een avi filmpje gedownload, en dat krijg ik niet open, maar ook niet verwijderd. Is door een ander programma in gebruik is de melding. Het is geen virus volgens mij, heb norton 2003 erop losgelaten.
 
Probeer je internetverbinding te verbreken. Waarschijnlijk zijn anderen je bestand aan het downloaden en kun je het bestand daarom niet verwijderen.
Mocht dat niet lukken verwijder Kazaa dan, verwijder het bestand en installeer Kazaa opnieuw.
 
Kazaa deinstalleren en opnieuw installeren om een avi file te verwijderen lijkt me niet de goede oplossing.

Mocht je na het sluiten van kazaa nog steeds de file niet kunnen deleten (wel aantal keer proberen te deleten, lukt vaak wel na een keer of 3) dan opstarten in veilige modus en zo de file weggooien
 
misschien nog een aanvulling:

Kazaa sluiten met de x rechtsboven is nog niet Kazaa voor 100% afsluiten, in de taakbalk rechtsonder mag je 'm daarna ook nog ff "de nek omdraaien", pas dan is 'ie echt dicht.

De oorzaak zit misschien daar rechtsonder omdat ik vermoed dat jij tijdens het downen de player van Kazaa hebt geactiveerd om vast te kunnen kijken ? Als je Kazaa dan met de x sluit dan DENK je dat Kazaa dicht is................
 
Kazaa is helemaal afgesloten, het bestand staat gewoon in Mijn Documenten.
 
dit heb ik ook een paar keer gehad, ik heb ze verwijderd met jv16 powertools, dan onder bestand laten zoeken(ff aangeven waar hij staat, werkt het sneller) naar dat filmpje en verwijderen, klaar is .....


hier verkrijgbaar

succes ermee, beernd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan