Registreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Registreren --> activeren.

Hoe vaak krijg je Office geactiveerd?
 
Laatst bewerkt:
Office hoef je toch helemaal niet te registreren, dus waarom zou je dat meerdere keren gaan doen?
 
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar heb hier een PC staan, opnieuw geformatteerd, opnieuw office erop en die wil al niet via internet geactiveerd worden, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik een verkeerde serial heb gebruikt (staan hier 6 PC's dus het kan best zijn dat de nummering niet helemaal klopt).

De conclusie hieruit is in elk geval dat je geen serial kunt gebruiken die al op een andere PC is geactiveerd.
 
Geplaatst door Bassie
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar heb hier een PC staan, opnieuw geformatteerd, opnieuw office erop en die wil al niet via internet geactiveerd worden, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik een verkeerde serial heb gebruikt (staan hier 6 PC's dus het kan best zijn dat de nummering niet helemaal klopt).

De conclusie hieruit is in elk geval dat je geen serial kunt gebruiken die al op een andere PC is geactiveerd.

Dat lijkt me ook de bedoeling van het activeren.
 
Hi,

Wat voorheen wél ging gaat nu dus niet meer. Ik denk dat meneer Gates de illegale versies beu is. Gelukkig 'krijg'je nog wel een trial van 49 dagen...........
Dé oplossing; legale versie!
 
Dé oplossing; legale versie!

dat is 1 optie .........................

voor mensen die denken dat microsoft geld genoeg heeft "verdiend" met zijn monopolie dan .......................

pe.
 
ABSOLUUT HELEMAAL MEE EENS Pete. Wat ik probeerde, was antwoord geven op de vraag. Wat overigens nog niet wil zeggen dat ik het met Bill Gates eens ben.
Greetz
 
ik had het natuuuuuurlijk over de gratis vervangers voor office. :D

grtz.

pe.
 
Hai,

Ik snapte het wel hoor Pete...
We zijn het wel eens geloof ik.

Doei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan