VCD Die another day op z'n kop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
81
Hoi....

Ik heb net de nieuwe bond gebrand op cd als VCD in Nero, daar heeft hij 1½ uur over gedaan omdat ie een uur en 20 min nog heeft moeten coderen omdat het een Xvid bestand is. Ik heb dit gedaan met de nieuwste NERO

Via de mediaplayer enzo doet de film het perfect, en nu heb ik em op CD gebrand en nu staat ie er verkeerd om op. Het beeld is 180 graden gedraait ik moet dus op zn kop kijken. Hoe kan ik dit veranderen als ik em opnieuw ga branden?

Ik heb ook al geprobeert met de TMPG encoder, daar zegt ie dat het bestand unsupported is. Maar op de computer doet ie het perfect, super goed beeld en goed geluid.

Kan iemand me even zeggen hoe ik dit probleem kan verhelpen zodat ik die film goed kan kijken?

Alvast hartelijk dank.

Rob
 
Dat schijnt door de Xvid-codec te komen. Converteer met Virtuall Dub naar Divx en kopieer 'em dan naar CD.

Groetjes,
Bennie
 
Waar kan ik deze virtuall dub vinden? Kan ik deze downloaden ergens?

Ik heb ook geprobeert met de TMPG encoder, daar geeft ie een foutmelding dat die file niet ondersteund is.
 
bedankt

Hey bennie,

Bedankt man! Ik heb dat programma gedownload en ik
ga em zo uitproberen voordat ik naar bed ga, zal wel ff duren denk ik. maar kei bedankt heh!

Groetjes Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan