norton utilities

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Hallo, ik heb norton itulities gedownload en op mijn pc gezet ik heb het verwijderd maar nu staat er op mijn desktop bijhet icoontje prullenbak norton protected recycle bin en die kan ik niet meer openen weet ieman hoe ik hier weer prullenbak van kan maken en hem weer kan openen????ik ben echt radeloos kan iemand mij hepen?
 
OK.

Ga naar Start > Afsluiten > opnieuw opstarten in MS-DOS, en type de volgende regels, elke regel gevolgd door 'ENTER',

cd\
deltree recycled


Type vervolgens exit of doe een Ctrl-Alt-Delete om terug te komen in Windows. Bij het opnieuw opstarten wordt automatisch een nieuwe prullenbak gecreëerd, en die hoort het te doen.

Succes,
 
Geplaatst door Kleinkramer
OK.

Ga naar Start > Afsluiten > opnieuw opstarten in MS-DOS, en type de volgende regels, elke regel gevolgd door 'ENTER',

cd\
deltree recycled


Type vervolgens exit of doe een Ctrl-Alt-Delete om terug te komen in Windows. Bij het opnieuw opstarten wordt automatisch een nieuwe prullenbak gecreëerd, en die hoort het te doen.

Succes,

heel dom van mij denk ik maar hoe kom ik ms-dos?
 
Yup. Precies zoals ik zei:

"Ga naar Start > Afsluiten > opnieuw opstarten in MS-DOS"
 
Geplaatst door Kleinkramer
Yup. Precies zoals ik zei:

"Ga naar Start > Afsluiten > opnieuw opstarten in MS-DOS"

ton als ik dat doe en doe dan cd krijg ik c:\
dan type ik delete etc in wat jij zei als ik dan esc doe komet er te staan alle mappen verwijderen doe ik ja na opstarten krijg ik toch weer norton etc
jij hebt het over exit wanneer moet ik dat intypen en op een aparte regel? als ik delete rec.... doe krijg ik meteen die vraag over alle mappen verwijderen kan je mij nog helpen?
ik ben een leek op dit gebied alvast bedankt

rieny
 
Als je na het typen van Deltree recycled de vraag krijgt of je alle mappen wilt verwijderen moet je j of n (yes or no) typen, gevolgd door enter.

Probeer het anders zó eens:

deltree /y recycled en dan op Enter drukken.

Dus: deltree(spatie)y/(spatie)recycled

Dan krijg je die vraag niet.

Daarna krijg je weer een C:\ prompt te zien, en daar type je exit en klik Enter.

(of doe dus Ctrl-Alt-del)

Dan hoort ie weer op te starten in Windows, en heb je gegarandeerd een nieuwe prullenbak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan