harde schijf formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
kan een harde schijf niet formatteren omdat ik niet in dos geraak en kan het in de bios niet instellen dat ie moet opstarten vanaf de floppy disk want de pc loopt dan vast ( als ie even opstaan loopt ie vast ik denk de proccesor stuk ) maar dat is niet mijn vraag

mijn vraag is eigelijk , kan ik mijn harde schijf uit mijn goede pc ontkoppelen er een andere schijf (van die slechte pc dus ) aansluiten ,formatteren en er dan het bestuurings systeem opzetten . vervolgens de schijf terug in de pc steken en de mijn terug aansluiten ?
en gaat mijn pc dan terug normaal en zou die andere pc dan kunnen zien dat er een bestuuring systeem opstaan en opstarten ?

hehe ben benieuwd

mvg
johnny
 
Het zou kunnen maar het kan zijn dat Windows een heleboel apparaten niet meer kan vinden die in de 'goede' PC zitten.
 
kan je rustig doen.

nieuwe apparaten worden vanzelf gedetecteerd.

heb dit zelf eens getest door een image van mijn systeem op 2 volledig andere pc's te zetten.

windows xp krijgt even de hik en draait gewoon verder.

alleen de pc met het via moederbord had het iets moeilijker.

pe.
 
volgens mij is dat geen probleem. Mischien draait ie even wat trager omdat ie niet helemaal de juiste drivers heeft, maar verder (althans bij mij) nooit problemen gehad
 
oke ,

dit weet ik dus voor volgende keer

bedankt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan