VBulletin waar te plaatsen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Berichten
246
ok heb ik gespaard voor een Vbulletin heb ik hem gekocht,

kan ik nergens gratis een website plaatsen die dit proggie aankan weet iemand er een voor me waar ik mijn vbulletin op kan zetten hij MOET gratis zijn ik heb al 100 euro moeten lenen voor die vbulletin!!!

Groetjes ikke
 
Waarom heb je hem gekocht dan :)rolleyes: ), een s c r i p t van $86,- en hem dan op een gratis host zetten??
Beter idee was een betaalde host te nemen en een wat goedkoper (misschien wel gratis) s c r i p t.

Gratis host zou Tripod kunnen zijn maar geloof dat die bepaalde fouten geeft na installatie.
 
ik zou een goedkope host gaan kopeh waar je je vbulletin board op kan zetteh... Niet veel gratis hosts bieden php en mysql ondersteuning en indien ze dit wel doen dan heb je grote kans dat de server vaak platligt en dat hij erg langzaam is en het gevolg hiervan is dat veel van je leden naar andere fora gaan...

dus tjek ff hosting.pagina.nl en zoek iets goedkoops uit zodat je forum een suc6 kan worden !!
 
je kan ook een sponsor vragen en dan liegen dat je vbulletin een success wordt :D :evil:
 
volgens mij ben ik niet helemaal duideljk geweest ik heb een Vbulletin en zit nu dus in de schuld bij mijn familie en heb dus GEEN geld maar die vbulletin moet wel draaien dus wil (MOET) ik een GRATIS!!! host hebben en ik vraag me af of iemand er een weet thanx voor t idee van tripod al geprobeert helaas werkt niet...

Greetz me
 
Hoeveel heb je betaald? Niet zo slim, eerst een s c r i p t kopen en dan pas denken waar je hem neerzet.
 
ik heb er aardig wat voor betaald ik heb een owned license gekocht deze koste mij iets van 150 euro waarvan ik 100 geleend heb maar nu heb ik nog geen host doe MOET echt gratis zijn anders komt het er nooit van...


weet niemand een gratis host waar een vbulletin op draait???
 
lycos kan het daar nie op?

anderz blijft er toch haast nieets meer over... je had het bter moeten uitcalculleren voordat je een vb board kocht :)

hosting.pagina.nl zal je moeten bekijkeh of maybe kan google je nog helpen...

verder kunnen wij weinig voor je doen...


voor xp_pc en Caspar107:

Blijf aub wel ontopic !! Ik zie vaak berichten van jullie die nergens op slaan... In Members chat mag gekletst worden en in secties als dit gaat het puur om mensen te helpen en om vragen te stellen!

Bij voorbaat dank !
 
ik zal eens kijken met mijn php skills waarom vbulletin niet op lycos draait :love:
 
Hmm dat forum op lycos van jou werkt toch niet perfect hoor..
 
MikeB,

aub geen posts van half jaar oud weer omhoog schoppen....
En een vbulletin forum op lycos draaien is mogelijk heb ik zelf ook gehad!
maargoed verdere reacties zijn niet nodig op dit onderwerp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan