VCD in spiegelbeeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffieboontje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Berichten
81
Hoi mensen...

Ik heb een film gedownload, en deze wil ik op CD hebben zodat ik em op mijn DVD kan kijken. Ik heb al verschillende films gedownload (Divx, Avi, Mpg)
Deze heb ik dan gebrand met de nieuwste Nero als VCD, en die doen het allemaal perfect.

Nu heb ik een film, een Xvid. Hier had ik eerst een encoder voor nodig, betreft de SLD codec pack 1.3. De film doet het nu op de computer perfect, goed beeld en goed geluid.

Maar als ik die film in Nero als VCD brand en ik doe em in de DVD speler, is ie op zn kop gebrand. Dus als het ware dat ik mn tv moet omdraaien voordat ik em kan zien. Kan iemand me vertellen wat ik kan doen om dit goed te krijgen.

Moet ik em omzetten naar een Divx file of AVI. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Alvast heel erg bedankt.

Rob
 
divx omdraaien maakt xvid

Also, the upside down and lose of Audio are known problems when converting Divx/Xvid into VCD with Nero.... as they happen often, and it takes ages to encode in which to get poor results also.

It is recomended that you encode it with TMPEGEnc into MPEG1 first, and then use Nero to burn that MPEG1 into VCD (in which it takes only minutes to do).

Dat vond ik op een engels divx forum laatst..

Tommy
 
tot hij een antwoord krijgt wat aan zijn eisen voldoet???
 
Geplaatst door Kesum
tot hij een antwoord krijgt wat aan zijn eisen voldoet???

niet tot hij een antwoord krijgt dat aan zijn eisen voldoet.

hij heeft een topic geopent en daar een antwoord gehad blijf bij 1 topic zodat het over zichtelijk blijft.
vindt je het antwoord in dat topic niet bevredigend dan reageer je daar zelf op.
op die manier staat je topic ook gelijk weer bij de nieuwste vragen.

nav van de crosspost gaat deze dus dicht.

hou het maar bij deze

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=103469
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan