Nieuwere versie (3.80) van Irfanview

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dat is nou goed nieuws. Ik gebruik het al vanaf de eerste versie en sta elke keer weer te kijken dat zo'n simpel doch perfect werkend programmaatje gratis kan zijn.

Irfan is echt een aanrader!
 
IrfanView versie 3.85 is uit.
IrfanView is een van de beste applicaties om afbeeldingen te bekijken en te beheren. Dat het bovendien volledig gratis én reclamevrij is, is een leuke bijkomstigheid.

Verder lezen: zd.net
 
Aangezien ik nogal fan ben van IrfanView meld ik maar weer even dat er een nieuwe versie (3.90) uit is.

Ideaal beeldbeheer
IrfanView is een van de beste applicaties om afbeeldingen te bekijken en te beheren. Bovendien is het volledig gratis én reclamevrij. De nieuwste versie maakt het je nu nog makkelijker om grote hoeveelheden digitale foto’s te verwerken.

Het programmaatje kan veel meer dan alleen foto's op het scherm tonen. Talloze opties geven je de mogelijkheid om de grootte aan te passen, beelden te roteren, de kleurenopmaak te veranderen en effecten toe te voegen. Je kunt ook een slideshow of een presentatie maken en afspelen. En wie een TWAIN32-compatibele scanner heeft, kan in IrfanView rechtstreeks beelden inscannen - ook in batch. Extra plug-ins zijn te downloaden op de website van Irfan.
Verder lezen+download: zdnet.nl IrfanView
 
Laatst bewerkt:
Wat een goed programma is dit!
Ik gebruikte tot tien minuten geleden 'Vallen Jpegger', ook handig, maar Irfanview is echt het summum!

Grooten dank,

poekie
 
Maar er bestaat van IrfanView 3.90 nog steeds geen nederlandstalige versie. !?

Ik kreeg bij 't instellen van de patch Nederlands volgend bericht :

Error.
Your language DLL is too old, pleasem update it from the IrfanView homepage.

Maar 'k vind geen update voor die DLL...


Wie kent de oplossing !

Groetjes en bedankt,
Doke
 
Geplaatst door doke2
Maar er bestaat van IrfanView 3.90 nog steeds geen nederlandstalige versie. !?

Ik kreeg bij 't instellen van de patch Nederlands volgend bericht :

Error.
Your language DLL is too old, pleasem update it from the IrfanView homepage.

Maar 'k vind geen update voor die DLL...



Wie kent de oplossing !

Groetjes en bedankt,
Doke

Wachten tot een nederlander met kennis van c++ langs komt op irfanview en tijd heeft.
 
IrfanView 3.91 (update)

IrfanView 3.91, het bekende en geprezen beeldbewerkingsprogramma/image viewer, is ge-update met een nieuwer en kleiner downloadbestand van 803 KB. De maker geeft aan dat enkele wijzigingen die in deze versie zijn verwerkt, de volgende zijn:

-maken van EXE/SCR bestanden voor presentaties.
-ondersteuning voor de formaten MNG/JNG, BodyPaint 3D, MrSID, ECW, WAD, TTF (True Type Fonts), RAW, Canon CRW.
-betere vermindering van het "rode ogen effect" in foto's.
-het maken van panorama afbeeldingen.
-opent nu ook ASCII bestanden (TXT, INI, HTML, C, H, PAS, JAVA, DFM, etc).
-nieuwe EXIF plug-in.
-verbeterde opslag van zwart/wit TIF bestanden.
-contextmenu met een boomstructuur voor thumbnails.
-een MP3 speler is verborgen in de "slideshow mode" ( kan gebruikt worden voor achtergrond muziek.)

PlugIns voor dit veel geprezen programma zijn HIER te downloaden. Bron: breekpunt.nl

Op de site is nu ook de Nederlandse PlugIn te downloaden.
 
IrfanView 3.92

Publisher's Description:
IrfanView is a fast, simple freeware image viewer and editor that supports all major graphic formats, including BMP, DIB, JPEG, GIF, animated GIF, PNG, PCX, multipage TIFF, TGA, and more. In addition, it features drag-and-drop support, directory viewing, TWAIN support, slide shows, batch conversion, and modifications such as color depth, crop, blur, and sharpen.

http://fileforum.betanews.com/detail/967963863/1
Plug-in Nederlands: *klik*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan