Mogelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
1.440
Een kameraad van mij wou zijn xbox ombouwen. Hij denkt dat het op deze manier kan. K' denk van niet maar volgens hem wel. Zo zou hij het doen

1. Mod chip in de xbox doen
2. Grotere hardeschijf
3. Via de pc de xbox roms op de xbox hardeschijf gooien en spellen

Volgens mij loopt hij dan tegen deze problemen op

1. Volgens mij is der nog niet eens een modchip die dit ondersteunt.
2. Hoe wil hij de xbox aan de pc hangen ?
3. Waar haal je de roms van daan ik heb eventjes gezocht en een paar gevonden die corupt waren (38 kb !)

Alleen melden of het kan of niet en zo niet het probleem der dan bij zetten GEEN LINKS OF NAMEN PLAATSEN
 
Het kan wel. Maar er is redelijk veel technische kennis en ervaring voor nodig om niet je Xdoos naar de knoppen te werken. In Amerika is het zelfs een aantal typjes gelukt Linux werkend te laten draaien op de Xbox. Is ietwat lastig te bedienen met zo'n controller of DVD afstandsbediening maar het was mogelijk :).

Maar makkelijk is het dus zeker niet. En als je daar een dure spelcomputer voor over hebt, zelf weten maar ik w8 nog ff tot er zelf-installerende pakketten op de markt komen :D
 
Geplaatst door pcfixer
Het kan wel. Maar er is redelijk veel technische kennis en ervaring voor nodig om niet je Xdoos naar de knoppen te werken. In Amerika is het zelfs een aantal typjes gelukt Linux werkend te laten draaien op de Xbox. Is ietwat lastig te bedienen met zo'n controller of DVD afstandsbediening maar het was mogelijk :).

Maar makkelijk is het dus zeker niet. En als je daar een dure spelcomputer voor over hebt, zelf weten maar ik w8 nog ff tot er zelf-installerende pakketten op de markt komen :D

Tja datvan linux was me wel bekend. Maar het kan dus als je veel technische ervaring hebt ?. Hij heeft een mod chip van 65 euro kan het dan ook
 
ja.mod.

Ja.Maar dan moet je de MOD chip verbinden op de chip.
 
Re: ja.mod.

Geplaatst door game-master
Ja.Maar dan moet je de MOD chip verbinden op de chip.

k' ben een leek op het gebied en hoef ook nie te weten hoe je het doet. Maar der is dus een modchip voor de xbox waarmee je games kan spellen vanaf je hardeschijf ?. Hoe zet je die roms dan op de hardeschijf ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan