Cooledit zonder geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

smitty

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
155
Ik heb cooledit 2000 pro. Tot gisteren kon ik nog prima lp's opnemen. Ik heb een spel geïnstalleerd: Harry Potter" Dit installeerde ook Directx8. Nu kan ik niets meer opnemen. Het geeft geen foutmeldingen en begint gewoon op te nemen maar er komt niets. Ik hoor de lp wel via de boxen. Ik het directx8 verwijderd en 7 terug gezet, de geluidskaar opnieuw geïnstald (SB PC128) maar niets. Als ik opneem met Polderbits werkt het wel.
Iemand een idee wat dit kan zijn??

Smitty
 
Waarschijnlijk heeft het iets met geschikte (instellingen van) ASIO drivers te maken, waarmee CoolEdit zijn in-en uitgangen aanstuurt.
Kijk 'ns of deze geïnstalleerd zijn. Suc6
 
ASIO Driver?

ASiodrivers? Wat zijn dat en waar kan ik die vinden?
 
Vergeet ASIO;
eea nog 'ns nagezocht, nadat je directX hebt geïnstalleerd (versie daargelaten) zou je evt. je geluidinstellingen moeten wijzigen (al zeg je dat 't met een ander programma wel lukt?-kijk dan 'ns in CEP zelf).
Het probleem kan evt. opgelost worden door een herinstallatie van het programma.
Kijk ook 'ns op het usersforum van de fabrikant, je kan daar de vraag evt. ook posten. Hier en daar lees ik ook wat over plug-ins voor CEP, zodat deze gebruik kunnen maken van directX versies...weet je trouwens zeker dat dx8 goed en voledig verwijderd is?
directX 5,6,7 or8?
iets over DXuninstall
bekend verschijnsel?
suc6
 
Geluid

Hij doet het weer. Goede links. Daar heb ik het gevonden. De line stond niet geselecteerd bij opnemen.
Ik kan weer verder.

Thanks
 
music487.gif

Mooi, gefeliciteerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan