id3 tag editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
737
Hallo
Weet iemand n GOEDE ID3 Tag editor voor mp3tjus? Ik wil meerdere bestanden tegelijk kunnen selecteren (Uit meerdere dirs) om die tegelijk de zelfde bandnaam te geven (Bijvoorbeeld)
Is hier een programma voor, en zoja, welke???

Hartelijk bedankt, Silver/Viper
 
Ik heb er eentje die in je verkenner alle mp3 een apart icoontje geeft met bitrate. Heel handig maar de grap is dat er als toegift een goeie tag toestand is. Je kunt een hele map achter elkaar doen.
Het is MP3extensie
Je kunt trouwens ook andere icoontjes downloaden.
Veel plezier er mee!

groetjes Elisa

Hier kun je zien hoe die icoontjes zijn.
Je zegt uit meerder dir zie ik nu. Hm jij vraagt veel :)
'k ben bang van niet.....maar dan mik je ze toch even bij elkaar!! Dat is zo gebeurt met de verkenner. ;)
 
Laatst bewerkt:
En Viperr...........kan het een groen vinkje worden of is het niet wat je zoekt?
 
Nope, zo moet ik alsnog elk bestand apart veranderen.
ik wil ze allemaal in 1 keer veranderen
 
Dat is niet waar.
Je rechtsklikt op de map waar ze allemaal in zitten en dan ga je naar eigenschappen en vervolgens het tabblad van de MP3. Met een pijltje naar rechts kun je ze achter elkaar doorlopen.
 
Ja, maar dan moet ik alsnog de naam veranderen, naar het volgende veldje gaan en naam veranderen, volgende veldje, etc. Ik wil het dus in 1 keer doen
 
Ik kreeg al zo'n vermoeden :D
Nou..........als je dat ontdekt mag jij mij ook waarschuwen!!!
 
Nou, ik heb al besloten er zelf 1 te maken. Als ie klaar is laatik t je weten
 
Mag je er wel patent op nemen ;)
Ik hoor het graag van je!
 
We hebben allebei niet goed gekeken!!
Voor alles staat een tekentje. Als je daar op klikt en toepast wordt het overal doorgevoerd. Helaas probeerde ik het uit met song :( Kon ik weer opnieuw beginnen!!!
Oho, dat is grandioos!!! Als je nou nog niet tevreden bent dan weet ik het niet meer. :evil:

O ja, en nog wat......kijk ook eens wat images voor een voordelen biedt :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan