Talen in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
267
Ik heb regelmatig als ik gewoon typ in Word, dat er in de taal die je onder in Word ziet staan, op Frans schiet. Als ik dan de spellingscontrole start, loopt ie te zeuren dat ie bepaalde Franse dingen niet kan vinden, omdat ik die niet geinstalleerd hebt bij de installatie. Hoe kan het dat ie steeds op Frans schiet, als ik gewoon Nederlandse woorden typ?? Het gaat om Word 2000 in Windows XP Pro NL.
 
Heb je dit alleen bij bepaalde documenten of bij alle documenten die je met een sjabloon (kan de standaard sjabloon zijn) hebt aangemaakt.

In het eerste geval heoef je alleen je bestaande documenten waarbij je last hebt aan te passen in het tweede geval kan je beter je sjabloon aanpassen.

In beide gevallen tekst selecteren en de taal aanpassen. Dat kan bij mij simpel in de taakbalk omdat daar een icoon wordt weergegeven.
 
Neej, ik heb het gewoon als ik een document typ. Het is heel vervelend, maar alleen bij bepaalde worden die misschien enigzins op het Frans lijken, maar gewoon goed Nederlands zijn, vind ik toch dat die ze zou moeten herkennen. Ik snap het niet en vind het echt zeer vervelend.
 
Niet helemaal, maar ik heb daar het vinkje voor "Taal automatisch bepalen" wegghaald. Bedankt voor de tips!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan