probleem met beeld en geluid webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmerkies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
3
Ik heb Windows 98, een Pentium3-450 Mhz en een webcam Philips ToUcam Pro 740 en gebruik Netmeeting 3.01.
Bij een Netmeeting-gesprek met Canada heb ik een goed beeld, maar slecht geluid, dit is stotterend en onderbroken en soms onverstaanbaar en vertraagd. Als ik bij Extra/Video/Verzenden uitzet wordt 't geluid prima, het beeld blijft goed, maar in Canada blijft 't beeld dus bevroren en wordt 't geluid goed en kunnen we een normaal gesprek voeren, maar als ik Verzenden weer aanvink, dan krijgen ze een slecht, mozaik beeld en wordt 't geluid bij hen ook slecht..
Hier in Nederland was bij een gesprek aan beide kanten het beeld en geluid slecht, het beeld was zelfs even onderste boven.
Weet iemand hier iets van? Ik heb Wanadoo Broadband Cable. Is de bandbreedte hiervan misschien te gering?
 
Ik kan je niet goed helpen met je probleem maar kan je wel een tip geven......ik gebruikte ook netmeeting met een breedbandkabelverbinding...ook altijd langzaam en stortend....tot ik een programma tegen kwam van logitech.

Zo kun je er komen en dat programma gratis downloaden, vanaf dat moment kun je em gebruiken als messengerondersteuning, eerst dit programma downloaden en installeren, aanzetten en vandaar ga je naar messenger....

succes
http://www.quickcam.com/?country=NLD&language=nl
 
Wat ik nog even kwijt wilde; het is niet noodzakelijk om een Logitech webcam te gebruiken....je hebt kans dat het ook werkt met je Philips webcam, gewoon proberen
 
probleem met webcam

ik heb je programma geïnstalleerd, maar krijg steeds als antwoord: Uw Philips ToUcam wordt op dit moment gebruikt door een andere toepassing. Als ik toch doorga, dit kan n.l., dan kan ik via MSN iemand oproepen, maar dat geeft geen verbetering.
 
Het probleem is nu dat ik ook even niet weet hoe dit op te lossen.....ik zal wel eens kijken......stuur anders is een emailtje naar de helpdesk van Logitech!?
 
probleem met webcam

bedankt zover. Hopelijk vind je nog iets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan