email van planet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo zijn er mensen die net als ik ook problemen hebben met het ontvangen van email via Planet???
Ik kan momenteel geen email ontvangen.... ligt het aan Planet???
 
Ik kan ook geen e mail ontvangen via planet waarschijnlijk werkzaamheden, ff afwachten maar
 
Bedankt voor je reactie, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn pc ligt...
 
Hij lijkt het hier wel weer te doen..... bij jou ook???
 
Geplaatst door Lerosa
Hij lijkt het hier wel weer te doen..... bij jou ook???

Ik heb alleen geen email binnen gekregen... ook van dit topic niet, dus het is nog niet helemaal oke volgens mij.:(
 
Het komt de laatste tijd wel vaker voor, planet is een beetje veel aan het klooien met de mailservers lijkt het. Ik heb minstens een keer in de week dat hij een uurtje lang ofzo na 2 minuten Authorisation Failed geeft...
 
Ik heb hier geen problemen met het ontvangen en of versturen van email.
 
Raar hoor, ik kan nu wel email verzenden ( en dat doe ik dan naar mezelf) hij verzendt dus wel maar ik ontvang helemaal niks, ook bij Webmail staan er geen berichten en ik weet zeker dat er berichten moeten zijn.... ik hoop niet dat ze verloren gaan... ik wacht het nog maar even af..
 
Het ligt weer eens aan Planet:confused:

Dit staar er op hun site:

15-01-2003 15:17 uur. Landelijke e-mail storing. Verzenden en ontvangen niet mogelijk
Door een storing is e-mail versturen en ontvangen op dit moment helaas niet mogelijk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
 
Vreemd, want ik krijg nu net een mailtje dat jij gereageert hebt, en net kreeg ik er nog 9. En ik heb er ook nog 1 verzonden.
 
:) Dan zal het wel niet landelijk zijn denk ik.... het staat wel zo op de site van Planet vermeld, maar misschien heeft het grootste deel van nederland even geen email... en heb jij dus mazzel:thumb:
 
Hahahhah er komt net een verdwaalde email van mezelf binnen... dus ze zijn er in ieder geval mee bezig daar bij Planet.
 
Ja de rest vanaf 10 uur vanochtend die ben ik waarschijnlijk kwijt....:( ik kreeg nu net 1 reply binnen van dit topic... waar is de rest????
 
Misschien een mailtje sturen naar Planet, of het mogelijk is dat je mailtjes zijn verdwenen.
 
Ja dat zou ik inderdaad kunnen doen.... misschien heb ik ook wel geen emails ontvangen in die tussentijd maar dat lijkt me onwaarschijnlijk...
 
Bij de laatste storing dacht ik dat ik mn mail ook kwijt was, toen kwam het geleidelijk later binnen (ongeveer 3 uur later)

Planet heeft vast wel meerdere mailservers, vaak als mijn email plat ligt kan ik het planet adres van mn vader nog wel checken...
 
Nouja, nou krijg ik steeds emails binnen van Helpmij dat er op dit topic zou zijn gereageerd maar als ik dan ga kijken dan zie ik geen nieuw bericht staan, wat is dit nu weer:confused:
 
Geplaatst door nteusink
Bij de laatste storing dacht ik dat ik mn mail ook kwijt was, toen kwam het geleidelijk later binnen (ongeveer 3 uur later)

Planet heeft vast wel meerdere mailservers, vaak als mijn email plat ligt kan ik het planet adres van mn vader nog wel checken...

Ja wie weet komt er nog wat binnen stromen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan