fout 651

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
167
Als ik - met een ADSL-USB-modem probeer contact te maken, dan krijg ik de mededeling:
Fout 651. De modem ( of een ander verbindingsapparaat ) heeft een fout gerapporteerd.
Toch werkt het modem wel, want we hebben hier nog een computer en als ik het modem daar aan hang, dan krijg ik zonder problemen verbinding, die andere computer gebruik ik nu ook om deze vraag te plaatsen.
Op de computer met het probleem heb ik inmiddels het normale modem uitgeschakeld, helpt niet,
ook heb ik de software opnieuw geinstalleerd, helpt ok niet.
Toch heeft het wel gewerkt, dinsdagavond hadden we nog normaal verbinding, woensdagochtend kwamen we niet verder dan fout 651.
Op deze computer draait Windows 2000 NT,
wie weet de oplossing ?
 
geen verbinding met het ADSL netwerk, error 651

haal PC 1 weg,
ik denk dat dit een oplossing is voor 2 PC's die in een netwerk staan, maar dat is hier niet het geval,
ik zou trouwens niet weten wat ik zou moeten doen om deze opdracht uit te voeren:
Haal pc1 achter 10.0.0.138 weg
waar zou ik dat dan moeten doen ?
 
Sorry, dit geldt natuurlijk puur voor het ethernet modem.
 
Reset eens. Heb ik heel veel moeten doen.
Achter uit de pc halen. Je hoort even gepruttel. Even wachten en er weer in.
 
er in en er uit, dat heb ik al zo vaak geprobeerd, ook nadat ik de computer uitgeschakeld heb en weer opnieuw opgestart, helpt allemaal niet, daarom heb ik dit bericht op Helpmij geplaatst.
 
Dan heb ik alleen nog 2 linken voor je:

Ben je uptodate?
Het is de link van Alcatel France. Heeft mij van alle problemen afgeholpen nadat ik dit advies kreeg van een helpdeskmedewerker van Planet.
Blijkbaar zit er toch verschil in die van hun en KPN.

Heb je de
ADSL probleemwijzer al een geprobeerd?
 
Ondanks alle goed bedoelde adviezen, hielp er niets, toen heb ik een "Nieuwe verbinding" aangemaakt, en zie: probleem opgelost
 
Aleks,

voor de duidelijkheid: het is niét de bedoeling dat je reageert via "Attendeer de beheerder" ;)
 
Deed ik dat echt?? Natuurlijk weet ik dat na al die tijd!!
LOL, dat is voor het eerst maar ik ben ook nooit zo vroeg op :D
O jee, ik slaap nog steeds LOL.
 
HELP

Hallo,
Ik heb al een tijd windows 7 en ik ben er erg tevreden over.
maar ik kan nu niet meer op internet met de kabel.
Hij geeft fout 651 aan. Ik heb al naar oplossingen gezocht.
Nog geen heeft gewerkt, ook omdat ik niet zo heel technisch ben.

Is alles eraf gooien, en nieuwe software erop, een oplossing?
zo ja, moet ik dan weer windows 7 erop zetten, of Terug na xp of vista?

Alvast bedankt,
Licude

HELP
 
Welkom Licude,

Je reageert in een topic uit 2003, het is niet toegestaan oudere topics omhoog te halen. Daarnaast stel je ook een vraag in iemand anders zijn topic, dat is verwarrend als er 2 vragen door elkaar gaan lopen.
Wegens de levensduur van dit topic gaat er een slotje op.

Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen voor je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan