Hoe maak ik een grote poster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Ey mensen,
Ik wil een poster maken (80x120 ofzo), ik heb hier nog zo'n 200 fotopapier vellen liggen. Deze wil ik aan elkaar plakken als het ware, zodat ik als ik klaar ben 1 geheel hebt. Is er een handig programma'tje...of een truck waarmee dit makkelijk kan ?
Grtz
 
Ik heb een 940C, als ik op eigenschappen klik op het "printscherm" dan kan ik het daar bij functies instellen. Ik heb wel de originele HP-drivers geïnstallerd en gebruik dus gebruik niet de standaard Windows drivers.
 
zie bijlage.
 

Bijlagen

  • print.jpg
    print.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 24
Ik heb hem als netwerkprinter geinstalleerd, vandaar dat ik deze functie niet zie op mijn eigen comp. Op de server zie ik deze echter wél.

Hoe ga ik precies te werk voor zo'n poster wim ?
 
Ik gebruik het zelf nooit. Ik neem aan dat als je het aanzet je pc het gewoon verdeeld over meerdere bladen. Ik zou het gewoon poberen.

Dat je het op de client niet ziet komt waarschijnlijk omdat daar de standaard windows driver wordt gebruikt.
 
Uiteraard heb ik gegoogled :)
Het 1e programma heb ik al geprobeert, alleen je kon in deze DEMO alleen maar 3 afbeeldingen van het programma zelf posteren. Niet mijn eigen afbeeldingen :(
En de 2e is hetzelfde als de 1e, alleen 4 versies terug
De 3e ben ik nu aant proberen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan