jpg afspelen op dvd spler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apresskihut

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
246
hoi 1 ieder,

Ik zou graag mijn foto's die ik heb gemaakt, op mijn dvd speler; philips lx 8000 sa willen afspelen.
ik ben al een weekje bezig maar ik snap er geen donder van.
ik heb van mijn foto's jpg-tjes gemaakt en gebrand op een cd.
en hup in de dvd speler maar ik zie alleen dat de speelduur 1.05 is.
ik zal wel wat verkeerd doen maar is er iemand die mij kan vertellen hoe het in z'n werk gaat.

groetjes Ron
 
Kan je met een speciaal programmaatje doen.
Probeer eens Ulead DVD Picture Show.
Kan je er ook nog een melodietje onder zetten.
http://www.ulead.com/
 
dat ga ik vanavond eens bekijken, ik moet zo eerst een potje voetballen en de derde helft is ook belangrijk als je begrijpt wat ik bedoel.

maar alvast bedankt
groetjes Ron
 
Hoi,

www.magix.com heeft ook betaalbare software voor dat soort dingen.
En ik ga nu ook naar het voetbal kijken...voornamelijk de 3e helft is altijd interresant :)

Succes en de groeten van Daan
 
mijn hoofdpijn van de derde helft is voorbij, en heb geprobeerd het programma van Unlead te downloaden.
Helaas is dit niet mogelijk,
Ik krijg het niet gedownload.
doe ik iets fout?

groetjes Ron

ps gewonnen met 7-0
 
Je zal wel iets fout doen, want bij mij werkt het wel. Het is nu versie 2.0 geworden.
Bij Ulead klik je op DVD Picture Show 2 op buy now.
Dan op de Free Trial. Vul dan een email adres en land in en klik op submit.
Kies dan een FTP site (ik heb de eerste genomen) en dan wordt het programma 28MB groot gedownload.
 
yep,

ik had mijn email adres niet ingevuld,

het progje is nu aan het binnen komen

het is gisteravond ook laat geworden

thx Ron
 
Help

hoi,

ik heb het progje en ik heb een project gestart,
wanneer ik het projectje wil gaan branden krijg ik de medeling dat er een mini-dvd gemaakt word.
is dit de reden dat ik de cd niet af kan spelen op mijn dvd-speler.
op mijn pc speelt de cd af, maar ik ga zo graag een cd-tje voor mijn dvd-speler.
hoe is dit mogelijk.
groetjes Ron
 
Heb precies het zelfde als jouw apresskihut.Al 3cd tjes verziekt.Misschien kan iemand ons nog helpen.
 
Hoi Dirk,

Mede door Wajang is het mij uiteindelijk gelukt.

Wat deed ik fout.

wanneer je Ulead opent kan je kiezen tussen vcd en dvd.

simpel als ik ben koos ik voor dvd, maar je moet voor vcd gaan en toen was bij mij het probleem opgelost.

ik gebruik nu wel versie 1.0 van Ulead maar dat werkt goed hoor.

Wat bij mij ook nog een keer fout ging was at bij het branden mijn schermbeveiliging in werking trad, dus die cd kon ik ook weggooien
Verder gaf de dvd-speler een keer aan: "no disc" toen heb ik de dvd een keer uit gezet en aan en toen vond tie het schijfje.

verder stond mijn PBC op mijn dvd-speler uit, die moest ik op on zetten en hup mooie foto's op het tvtje.

mooi hoor

groetjes Ron

http://rbudding.web1000.com
 
Al 3cd tjes verziekt.Misschien kan iemand ons nog helpen.

Probeer op een CD-RW. De meeste DVD-spelers kunnen dit ook lezen. Niet gelukt, dan wissen en opnieuw proberen.
 
Goedemorgen.Uiteindelijk is het toch gelukt.Wat je al zei ron,had ik dus ook dat je de melding krijgt van no-dics (had ik bij die 3 weggegooide ook)Na een keer uitzetten van me dvd en weer aan ging het prima.Dus zonde van me cdeetjes die waren dus toch wel goed geweest.Ik vindt wel dat het 1 groot nadeel heeft dit progje en dat is dat je er geen soort multisession mee kan maken.Dus 1 maal wat gebrand op je cd en het is over terwijl je nog zat ruimte over hebt op je cd.Maar ja het kan niet altijd feest zijn.
Dirk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan