stukken naast elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
98
Beste forum.
1.- Ik zou graag willen dat beide stukken (foto’s en tekst) naast elkaar staan, of één rechts en de andere links, maar ik weet niet hoe ik het moet doen.
2.- Als ik op de foto’s klik heeft Eric een zwarte achtergrond en Micheline een witte. Hoe kan ik dit veranderen ?? Controleer op “Beeld + Bron”
Wie kan mij helpen, druk hieronder:
http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/untitled5.html
Dank voor de hulp
Groeten
Eric
 
Wowhhhhhh... een drielingpagina.......


Je hebt te veel body head en html tags er in staan.
Vermits je met Arachnophilia werkt:
Tools - Beautify - Analyze HTML

Dan krijg je een paar foutmeldingen.

Gewoon heel de pagina opschonen door na te lopen.
En dan weer Analyze HTML laten draaien.

Of je haalt Max op:
http://www.maxworld.co.yu/htmlbeauty/
editor htmlbeauty
MAX's HTML Beauty++ ME is advanced HTML editor that can edit as many files at a time as you want, plus it has customizable syntax highlightning, unlimited undo / redo, drag & drop editing, right-click tag editing, template support, keyboard macros, auto updating code snippets, custom tag library, tag case changing capability, spelling & grammar check and more... There are also 28 Tag Designers for almost every HTML tag, a Power Toolbar that contains almost all HTML tags, Built-In Image Browser / Viewer with GIF Optimize function and ability to convert existing GIF / JPEGs to WBMP image format which is used by WAP-compatible mobile phones, Built-In Java Beauty Scripts (rollovers, DHTML menus, slideshows, etc.), Built-In Support for HTML TIDY, Internal Preview and much more...

Een vlotte editor, lijkt op Homesite en AceHtml, maar is vlotter en compakter.

Dus controle kan, maar ik denk dat een nieuwe pagina maken rapper zal gaan.

:cool:
 
Beste eric,

Je gebruikt arachnophia om je site te maken... Nog nooit van gehoord...

IIG, bijgeleverd in bijlage als textfile de code voor je website, zo gemaakt dat de beide foto's een zwarte achtergrond hebben met witte letters als text...

Achter het naast mekaar zetten van text en foto moet ik nog eens bekijken...

Hopelijk helpt dit je al verder...
 

Bijlagen

  • site.txt
    13,5 KB · Weergaven: 20
Beste eric,

De 2de site werkt goed, maar de eerste heeft veel foto's die niet geladen worden, alsook overlappende delen...

Een 2de opmerking: Laat aub die popup om je gastenboek, en zeker die popup met "bedankt voor je bezoek" achterwege. Dit is ZEER irritant!

Voor je gastenboek kan je dan beter een mooie banner maken met een hyperlink naar je gastenboek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan