digitale foto´s op televisie met welke soft-en hardware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald61

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Berichten
704
Ik heb gisteren een digitale acamera gekocht, een Canon G3. Wat ik ondermeer wil is digitale foto´s bewerken en opslaan op de PC (of cdrom).
De fotos´s wil ik ondersteund met muziek die ik zelf uitgezocht heb of met mijn stem kunnen presenteren op televisie.

Ik ben in het bezit van Windows XP, Office XP, een goede geluidskaart en een microfoon. Ik heb een Hercules 3d Prohet 4000XT videokaart, 32 mb, maar geen tv out.

De vraag is:

Wat heb ik aan soft- en hardware nodig om dit voor elkaar te krijgen?

Groet,

Ron
 
Magics (ofzoiets) fotos op cd en dvd is ook een goed proggie om dat ermee te doen
 
Ik heb ook nog Adobe Photoshop 6 hier liggen. Kan het daar ook mee?
 
Hoi,

Met Adobe zal het niet gaan. Kijk idd eens op www.magix.com Die hebben betaalbare Nederlandstalige producten voor dit soort werk.

Succes en de groeten van Daan
 
Keuze zat dus qua software.
Om de foto´s op de televisie te vertonen is dan een videokaart met tv out voldoende of vraagt het andere hardware?

Ron
 
Wil je de foto's op je TV bekijken via de PC? Dan is een kaart wel voldoende maar verschilt de kwaliteit nogal eens. Heb ik echter geen kaas van gegeten zodat andere HelpMij'ers je mischien uitsluitsel kunnen geven.

Mischien een idee voor de toekomst...een DVD speler. Kun je mooie presentaties maken van je werk.

Succes iig

Gr Daan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan