Geluid hapert...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mangoboy

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2002
Berichten
25
Hey vrienden

Telkens ik m'n muziekprogramma opstart en m'n eerste nummer start begint het geluid -wanneer het programma een nieuwe plaat klaarzet- te haperen, het lampje van m'n harde schijf brandt even fel wanneer hij het volgende nummer inlaadt. Na enkele keren een nummer te hebben ingeladen verdwijnt dit verschijnsel, het is opmerkelijk hoorbaar wanneer het programma net is opgestart. Het lijkt wel of de computer iets zoekt op de harde schijf wanneer hij inlaadt...

Wie kan me helpen plz?
Thanks
Kurt
 
Het kan zijn dat de bestanden veel over je harde schijf verspreid staan, defragmenteer je harde schijf eens en kijk dan of het beter gaat.
 
Mhz, niet echt een oplossing, onlangs nog een defragmentatie uitgevoerd... Maar ik heb het probleem al gevonden: bij de eigenschappen van de geluidskaart stond mijn geluid op stereohoofdtelefoon, heb dit verzet naar luidsprekers voor op het bureaublad en het probleem is opgelost. Bedankt voor jullie hulp!

Groeten
Kurt
 
Whoooops, ik ben ietswat te voorbarig geweest want het probleem is door deze instelling (zie vorig bericht) nog NIET opgelost. Opmerkelijk: wanneer windows 98 (SE) wordt geladen en dus een startgeluid geeft, komt deze hapering ook voor, precies of hij bij een geluid iets aan het laden is... Ik zoek verder naar het probleem...

Groeten
Kurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan