Compatibiliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo iedereen, ik had diverse problemen met het branden van cd's, nou ik denk dat ik weet hoe het is gekomen.
Ik heb de nieuwe versie van windows Media Player 9.0 geinstalleerd, maar wat blijkt nu dat die niet samen werkt met nero 5.5 als het gaat om muziek met een bitverwerkingssnelheid van 80kbps, die kan je dus gewoon niet branden, voorheen had ik windows media player 7 en daar ging het dus wel bij zonder problemen, en de nieuwe versie kan ik ook niet meer verwijderen, omdat het nu een besturingsonderdeel is, dus versie 7 er terug opzetten gaat dus niet, dus dan zou je eigenlijk een andere versie van Nero moet hebben die dit dus weer wel ondersteund? lekker handig die nieuwe WMP 9.................
 
Doe even een update 5.5.10.0 bij www.nero.com en neem de dutch language pack van het zelfde nummer mee. Als hij om een cd-key (reg.nummer) vraagt moet je mij even een prive mailtje sturen.
 
Als dit niet lukt kun nog systeem herstel doen dus terug zetten naar datum voordat je WMP 9 installeerde.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Will well ik ben nu ff aan het downloaden maar wat je zei over systeemherstel dat kan je wel vergeten dat ging dus echt niet, maar die update zal het dus moeten doen? ik heb zojuist Nero 5.5.8.2 geinstalleerd maar daar ging het branden dus ook niet........
 
Ha will well ik heb die update nu maar die kan je enkel maar gebruiken bij Nero 5.5.10, helaas, en ik heb 5.5.8.2
dus dat zal niet gaan.......
 
Als de update binnen gehaald hebt (in een temp dir.) dan moet je hem van daaruit installeren en daarna de language pack. En dat werkt tenzij hij niet geregisteerd is (zie boven).
 
Dus als je die update er overheen gezet hebt dan is ie 5.5.10.0 snap je hem, ik hoor het nog wel van je.
 
will well ik heb enkel die die dutch lanuage pack gedownload, maar welke update bedoel jij nou?
 
Je gaat naar de nero site en klikt op de latest update 5.5.10.0 gaat hem downloaden.
 
ok dat zie ik maar bovenaan die site heb je 3 keuzes duits amerikaans en die jap.dus zal ik toch die amerikaanse moeten nemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan