Van DVD naar DVD kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happy

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2000
Berichten
29
Een reserve copy maken van film is legaal.
Hoe doe je dat? Met heel wat programma’s zoals:
CCE - Rippers – Decrypters – Dvd2avi – Ifoedit – enz.
+ Nero brander of een andere.
Allemaal mogelijk, doch niet direct zo eenvoudig.
Wie heeft ervaring of kennis met DVD X Copy versie1.3.1 Van 3.2.1 Studio USA?
Bemerkingen, ervaringen of resultaten hieromtrent (+of -) zijn van harte welkom.
Heeft dit program nog extra brander software nodig?
Vriendelijke Groetjes,
Happy.
 
Laatst bewerkt:
Hallo
ik heb dvdxcopy alleen versie 2.11 de update werkt blijkbaar niet anyways het is wel een aardig progje het maakt een copy van een dvd film naar 2 dvd rec or rw, met alle menutjes enz. Ik wou laatst blade 2 kopieren dat wou helaas niet lukken. Toen heb ik de hele film opnieuw geencodeerd naar een lagere bitrate met de zelfde audio.
Greetz
A.I.
 
Hallo,
Thanks voor u reactie.
Heb je uw versie op cd of via download ontvangen en sinds wanneer?
Gebruik je dit programma ook om te branden?
Kan dit programma één film op één DVD van 4.7Gb branden?
Naar het schijnt zou die versie 1.3.1 pas vanaf 07 januari 2003 ter beschikking zijn????????? en zou daar Nero ( voor zo ver nodig ) in verwerkt zitten.

Vriendelijke groetjes,
Happy
 
Laatst bewerkt:
Hallo Happy,
ik heb dvdxcopy gewoon gedownload. Ik gebruik dit programma niet zo vaak om te branden, ik gebruik meestal Ulead DVD workshop. Je kan wel 1 film op 1 dvd van 4,7 gb branden. Je kan ook bepaalde delen schrappen, maar voor het schappen gebruik ik liever dvd decrypter en ifoedit. DVD x copy is perfect voor de nieuwe media die uitkomt, een 9,4gb disc met deze media brand je op beide kanten 4,7gb.
Kijk anders eens op www.vcdhelp.com daar staan wel wat handige turitorials op om dvd's te kopieren.

By the way zeg anders maar ''je''.

Greetz
A.I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan