Volumeregeling weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Berichten
376
Ik heb toennet per ongeluk de volumeregeling verwijdert! Ik weet niet meer hoe ik hem terug krijg want de comp zegt dat hij er niet meer op staat...
Als ik op configuratie scherm klik, spraak en geluid, geluiden en audioapparaten en dan tabblad volume, kan ik niets aanklikken. Dit komt dus doordat het er niet meer op staat.
Als ik op "geavanceerde volume regeling" klik krijg ik een melding dat de actieve mixerapparaten niet beschikbaar zijn.
De liedjes op de computer doen het nu ook niet meer...heb dus geen geluid!!!
Wie kan mij helpen om ervoor te zoren dat ik weer geluid heb?
 
Kijk in apparaatbeheer of je geluidskaart nog wel aanwezig is of dat er misschien een geel uitroepteken of vraagteken bij staat.

Welke Windows versie heb je?
 
Er staat een geel vraagteken bij...ik kan hem alleen niet installeren omdat de software niet gevonden is...heb ik zeker de windows xp CD nodig?
Die heb ik er overigens niet bij gekregen toen ik de computer aangeschaft heb...
 
Heb je geen aparte driver (install CD) voor je geluidskaart ?? Of als je onboard geluid hebt op je Install CD van je moederbord ??

Als je geen CD hebt gehad met XP, dan staat er misschien een map op je HD met de installatie bestanden. Zoek eens naar de map I386. Ik denk overigens niet dat je driver hier bij zit, maar het is handig om te weten mocht je computer een keer crashen.
 
hier staat een vraagteken bij (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • audio02.jpg
    audio02.jpg
    3,1 KB · Weergaven: 50
Vraag is opgelost

Ik had inderdaad een cd waar het opstond. Hij heette Driver Recovery cd, dus ik kon het gewoon weer installeren...
Zal voortaan voorzichtig zijn met verwijderen van bestanden :D
Bedankt voor de hulp!

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan