Installatie Netscape Navigator lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
532
Ik wil Netscape installeren. Heb het programma (32 MB) en ik heb al aan kunnen geven in welke map het moet staan, of netscape mijn startpagina moet zijn, etcetera. Aan het eind wil hij nog een programma downloaden, de zogenaamde Full Start Marker (1 KB groot), maar dan verschijnt er een foutmelding:

Setup has encountered a network problem and has paused the download. If you have just lost your network connection, please click Resume once your network has been reestablished.

Het vreemde is: ik heb gewoon verbinding met het internet, anders zat ik nu niet op helpmij en kon ik Netscape niet downloaden.

Wat is hier aan de hand? Ligt het probleem bij Netscape?
 
Hoe je netscape erop moet zetten kan ik je niet vertellen, maar als het gaat om een andere browser dan Internet Explorer dan kan ik je volgende aanbevelen.

1. Crazybrowser (www.crazybrowser.com) gebruik ikzelf, is een schil om Explorer en gebruikt Outlook Express als emailer. Gekke is dat deze veel gebruiksvriendelijk is dan IE. En veel sneller.

2. Opera (www.opera.com) De snelste browser op aarde!

3. Mozilla (www.mozilla.com) is een opensource uitvoering van Netscape, maar beter!

succes,
Jean

ps.: kijk anders ook eens op www.freearena.com
 
Ik ga Opera en Mozilla ook eens proberen, maar toch wil ik Netscape ook. Dus als iemand weet waarom ik hem niet kan installeren, dat zeg het maar.
 
Op de een of andere onverklaarbare reden is het installeren van Netscape nu wel gelukt. Nadat ik eerst opera erop heb gezet, maar ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan