powerpoint automatisch laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
62
Als ik mijn powerpoint presentatie naar iemand doorstuur, hoe moet ik er dan voor zorgen dat de voorstelling automatisch begint te lopen zonder dat deze persoon eerst moet klikken op diavoorstelling en voorstelling weergeven!?
 
Ik begrijp het niet zo goed. Die persoon krijgt je powerpoint presentatie binnen per email en als ie daar dan op dubbelklikt start de presentatie toch automatich?

Of wil je echt dat deze van zodra hij de mail leest automatisch opstart? Dat zal niet gaan vrees ik...
 
Hernoem de extensie ppt naar pps. Dan wordt het een niet aanpasbare slideshow en zal die automatisch worden geladen bij dubbelklikken van het bestand.

Als je een ppt dubbelklikt, zal het bestand in powerpoint geopend worden, maar niet automatisch afspelen. Als je daarentegen een pps dubbelklikt, zal de voorstelling wel vanzelf beginnen.

Een ander voordeel van een pps boven een ppt is dat een pps read-only is (powerpoint heeft geen wachtwoordbeveiliging tegen aanpassen van het bestand, zoals word en excel dat wel hebben).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan