Geen geluid avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

yrref

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
597
Hoi,

Ik heb een film gedownload, nml lotr2, maar ik hoor geen geluid.
Volgens het programma gspot is de codec voor geluid wel geinstalleerd (ac3 (0x2000) "Dolby Laboratories, Inc") Maar toch hoor ik niks. Ik heb verschillende players gebruikt. Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt
 
Nimo pack heb ik ook geinstalleerd jah. Maar volgens gspot is de Codec al geinstalleerd....... dus het is volgens mij geen codec probleem. Ik heb trouwens ook apart de codec ac3 gedowned
 
Nog ff een bijlage erbij
 

Bijlagen

  • gspot.jpg
    gspot.jpg
    74,8 KB · Weergaven: 53
Na een tijdje zoeken op het internet kwam ik op een site waar stond dat media player niet meer werkt als je teveel codecs geinstalleerd had. (Bij mij werkte die ook niet meer )
Heb dus alle codecs verwijderd en alleen het tsunamie codec pack geinstalleerd.
Hierna werkte mp weer en ook de film.
Dus als je volgens het programma GSPOT de codecs geinstalleerd hebt en vervolgens werkt de film nog niet.
Dan heb je er dus teveel geinstalleerd :D

Iig bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
Wat ik me afvraag... Hoe maak je zo een afbeelding van je programma? ( de afbeeldingen die hier in de bijlage staan)
 
Geplaatst door sjim
Wat ik me afvraag... Hoe maak je zo een afbeelding van je programma? ( de afbeeldingen die hier in de bijlage staan)

Door te plakken/bewerken in paint en op te slaan als jgp, nadat je op de button Prt Scr hebt gedrukt(boven insert).
Letop, max bijlage =100KB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan