Bewegende icoontjes ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoiets?

n-goat.gif
 
Zoek in Google met de opdracht Animated Gifs, moet je kijken wat er gebeurt...:D
 
Maar ik bedoel, icoontjes die je dus als map icoon kunt gebruiken in winXP...
 
Mario ik heb zelf al geprobeert om zo,n animated gif in een bericht te krijgen, maar het lukt me niet.
Ik weet dat er een thread van is, helaas kan ik die nergens vinden.
 
Zoek een bewegende gif op. Dan klik je rechts op de gif en kiest voor eigenschappen. De url kopieer je. Dan ga je naar het bericht toe waarin je wilt reageren. Boven het reageer venster zie je een knop IMG en daar plak je wat je net gekopieerd hebt
 
Yep die bestaan...

http://cometcursor.cometsystems.com/

Het programma COMET CURSOR verander je (SAAIE) windows cursors in leuke (bewegende) cursors...die je waarschijnlijk ook voor andere doeleinden kunt downloaden/gebruiken* (als je ze op je schijf kunt vinden)

* Copyrigths BLAH!

Dit programma zit overigens wel vol met Spyware...Dit is te verwijderen door Ad-Aware na de installatie even te draaien...

Greetz,
Jeffrey

Sorry, ik was bezig met mijn bericht en had niet gezien wat je precies bedoelde...
 
Het programma COMET CURSOR verander je (SAAIE) windows cursors in leuke (bewegende) cursors...die je waarschijnlijk ook voor andere doeleinden kunt downloaden/gebruiken* (als je ze op je schijf kunt vinden)

Ok, dit is ook wel geinig, maar ik ben op zoek naar pictogrammen... :p
 
On Display van Microangelo is één van de weinige programma's die het wel kan maar dat doet ie ALLEEN bij de pictogrammen op je bureaublad.

Zijn er nog meer dan?

Misschien ook nog progjes bij die alle pictogrammen in XP aankunnen? :D

P.S. : Leuk progje, die On Display !! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan