delen via USB1 kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

simpelfree

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Berichten
158
Hay .

ik heb aan 1 pc een ADSL usb moden hangen en aan de 2 de pc via een netwerkkaart en crosscable het internet gedeeld nu heb ik een derde pc en die wil ik ook delen..

MIjn vraag Is het mogelijk om via een usb kabel usb1 om je netwerk te delen nog mooier ook internet...


Greetz simpelfree
 
je kan je internet delen door je crosslink te vervangen door hub en gewone utp kabels
 
Met een router gaat het een stuk gemakkelijker, hij kost wel wat, maar dan hoeft niet de hoofdpc aan te staan. Iedere gebruiker kan onafhankelijk van elkaar op Internet, en de snelheid is een stuk hoger.
 
Thnx ivana maar dat wil ik zo laten joh..
host zit met adsl usb en de client via netwerk croscable.

maare ik wil via de derde pc via een usb kabel het netwerkdelen dus via usb poorten deze moet op de host pc ..
 
nee ik hoef geen router..

aangezien de computers zo beetje altijd aan staan..

je weet wel kids he.. online gamen enzo...
 
Ofwel plaats je in de server en de derde PC een extra netwerkkaart, en op de server maak je dan een brug tussen beide netwerken... Maar je bent eigenlijk makkelijker en bijna even goedkoop uit met een hub.

Een USB1-kabel ken ik niet, enkel een USB-netwerkkabel. Helaas zijn dat dure dingen, je bent beter en sneller af met een gewoon UTP-netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan