premiere 6.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Heb ergens van internet of een cd van iemand gekregen met adobe premiere 6.5. Maar wat ik ook probeer ik krijg twee foutmeldingen. (zie bijlagen). Ik weet dat ik ergens van internet 6.0 ook legaal heb verkregen. Weet alleen niet meer of dat een demoversie was of het hele programma. Zou iemand me kunnen helpen aan het programma (wel legaal natuurlijk) of een plaats waar ik het programma (of een trail versie) kan vinden...
thanks
 
foutmelding2

Hier de tweede foutmelding..
 
Hier heppie een Adobe Premiere 6.0 tryout.

Je moet je eigen wel eerst ff registreren op de site...
 
registreren

Dus als je registreert krijg je die foutmeldingen niet?? Maar als je registreert, krijg je steeds die reclame.. daar heb ik geen zin in.. en hoe kan het dan dat je die foutmeldingen niet meer krijgt als je wel registreert???
 
6.5 ipv 6.0

6.0 heb ik officieel aangeschaft. .Wil nu graag versie 6.5 omdat ze daar wat verbeteringen in hebben aangebracht qua dvd.. dus daar ben ik echt naar op zoek.... nog suggesties???
 
Ik bedoelde, op de ene site moet je je ff aanmelden om te kunnen downloaden, en op de andere niet...

Je zoekt dus eigenlijk naar een update: van versie 6.0 -> 6.5
 
kan ook

kan ook.. maar ik heb al zitten zoeken.. maar kan alleen maar updates vinden van 6.0 naar 6.01 en 6.02.. Adobe 6.5 kan ik alleen maar los vinden..
 
hele versie..

het liefst een hele versie.. want hij moet de oude gaan vervangen..
 
Check je mail maar ff... ;)

Verder heb ik niks kunnen vinden, behalve demo's enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan