Vergroten ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

thundercat

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
28
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik ondertitels kan vergroten? Ik speel films af op MicroDvD. Daarbij zoek ik via www.ondertitels.nl de juiste ondertitel, echter zijn deze letters eigenlijk altijd erg klein.
Weet iemand hoe ik deze kan vergroten?

Alvast bedankt.

Groeten, Thundercatje..



Arjan, bedankt maar helaas het werkt niet... Ook kan ik ssa niet afspelen in MicroDvD of PowerDvD.. Helaas... Weet iemand anders nog een oplossing?


Mario, bedankt maar ik kan een .srt bestand niet openen in Notepad, hij vraagt dan automatisch om het bestand te openen in Wordpad omdat hij het bestand niet kan openen in Notepad. Zeg je nee, dan stop het programma. Zeg je ja, dan kan ik wel de lettertypes wijzigen maar dan moet ik het bestand opslaan in .txt, als tekstbestand.
Is dit txt bestand dan weer te converten naar srt misschien?
Geen idee... Ik ben er in ieder geval nog niet uit, dus alle hulp is nog steeds van harte welkom..

Groeten, Thundercatje..
 
Laatst bewerkt:
ik maak ze altijd groter met srt2ssa maar dan wor die wel geconverteerd naar ssa ik weet niet of je hem dan kan afspelen in Micro dvd.
 
Wel in het engels.

Open het ondertitel bestandje met notepad (kladblok) ga dan naar format (3e optie) en dan naar font en selecteer daar de grote die je wilt hebben en dan sla je hem weer op
 
het is mischien handiger als je gewoon op reageer op bericht klikt.

als je telkens je bericht aanpast krijgeb die gene die gereageerd hebben nooit eenberichtje dat je ook gereageerd hebt.

maar om op je vraag terug te komen.

als je in wordpad opslaat zet je achter de naam van de film gewoon srt.
haal wel de txt extensie weg dan.
 
Je moet ook niet oplaan als... maar gewoon weer opslaan (als je het tenminste zo doet)
 
Andere player gebruiken, ik gebruik BSplayer.
Het is heel erg makkelijk met deze player om de font of de font size te veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan