bs player

Status
Niet open voor verdere reacties.

kisarida

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
30
hoe kan ik mijn kleuren,contast instellen?
via r muisklik kom ik er niet ,het staat niet in mijn lijst van instelingen.

hoe kan ik mijn ondertitels vastmaken aan mijn film,ik moet nu elke keer ik de film opstart mijn ondertiteling terug goed zetten
 
Probeer dit eens

Hoi
Voor de ondertitel kun je alles in instellingen normaal goed instellen.zie afbeelding.
voor de kleuren doet hij eigenlijk alles automatisch met de functie kleurenbeheer.
Anders kan je eens zien dat je via de codecs die je hebt geinstalleerd de mogelijkheid hebt voor ze daar aan te passen.
Veel succes
 

Bijlagen

  • bsplayer.jpg
    bsplayer.jpg
    35,7 KB · Weergaven: 27
ja ok deze instelingen waren ok
maar je hebt het over codecs ,welke en hoe?
sorry hé ik ben nog maar een begineling.
voor mijn tweede vraag heb je geen antwoord?


TOCH AL BEDANKT VOOR DE REACTIE
 
Je zult elke keer je ondertiteling apart moeten inladen zover ik weet, om het wat makkelijker te maken moet je gewoon een aparte map maken met daarin zowel de film- als het ondertiteling bestand.
 
a ja te rap gelezen

Geplaatst door kisarida
ja ok deze instelingen waren ok
maar je hebt het over codecs ,welke en hoe?
sorry hé ik ben nog maar een begineling.
voor mijn tweede vraag heb je geen antwoord?


TOCH AL BEDANKT VOOR DE REACTIE

Hoi
tja voor bij iedere film automatisch de ondertitel mee af te spelen zal niet gaan.
Maar zoals bleu thunder voorstelt is het toch gemakkelijk hee.(een paar muisklikken en je hebt hem)
Anders kun je nog wel de ondertitel samen zetten met de film maar dan maak je een vcd of svcd.
Kun je dan ook in dvd player afspelen.
Maar die omzetting duurt dan toch met een snelle comp gemiddeld 4 uur.(intresse daarin laat het weten dan !)
En inverband met die codecs.
Als je rechtermuisknop in bsplayer (wanneer een film speelt )klikt.
En dan eigenschappen zie je daarnaast normaal toch een paar codecs staan klik die eens 1 voor 1 aan en zie wat je kan instellen .
veel succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan