divx

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo ik heb net 8 mile gedownload van eminem maar ik heb al veel verschillende gedownload maar k krijg iedrekeer geen beeld en geluid hoe kan dat met winamp doen ze het nie met windows medieplayer nie en met divx pro 5.03 nie waar lig het aan
 
probeer eens een andere codec er bij te zetten zoals
Xvid en installeer het nimo pack eens.
 
ik heb ook nog hee veel andre gedownloade films op cd stan die doen het wel
 
hoe werkt die codec want k word er nie wijs uit
 
en als k die nimopack wil downloaden kom k op een hele gekke site terecht iets wat nie eg met nimopack temaken heb maar moet ik divx 5.03 ook nog op me pc laten staan ?
 
het werkte voor mij !!

ik heb de film trapped gedownload die wilde het ook niet doen, ik heb die XviD codec geinstalled en het werkt!!

weeet iemand misschien waarom ze opeens deze codec gebruiken om te coderen??

krijg je hierdoor beter kwaliteit???
word de file kleiner???

alvast bedankt...
 
Voor de film 8 mile( ik neem aan dat je de film die aangeven staat op fasttrack heb gedownload namelijk, 716,446 kb)

Voor deze film heb je uiteraard divx en radlight nodig en om de film naar goede kwaliteit aftespelen heb je geen nimo build pack nodig. Dus als je het heb even deinstalleren.
Installeer alleen XVID, van kazaa bijvoorbeeld. Als het goed is doet je film het nu goed, althans bij mij wel
 
Offf AllPlayer effe download, je ziet het al aan de naam... Hier kan je alles probleemloos mee bekijken/afspelen...
 
kellemen,

Als je 8mile via kazaa heb gedownload dan heb je waarschijnlijk bestand met volgende naam >>8.Mile(dvdscreener)Xvid-Dvl

Als dit zo is dan heb je Xvid codecs nodig.
Down xvid codecs @

http://www.divx-digest.com/software/xvid.html

en installeer dat bestandje gewoon.

Dit werkte bij mij iig.
 
als je de xvid codecs download doe het dan van de site die in het vorige bericht genoemd werd en niet van kazaa, want van de xvid codecs die ik van kazaa downloade zat een vet backdoor virus waarmee je zelfs ongeopend je computer besmet, en dan ben je niet blij. succes ermee! groetjes saskia
 
Ik heb nog een vraagje over die film....

xdivx codec is geïnstalleerd, ik heb er al andere films mee gezien
Maar deze film geeft allemaal rare blokjes als beeld, met af en toe even een goed beeld wat aan te zien is.

Hoort dat zo bij deze film? (met Eminem weet je maar nooit :D ) of is er hier iets loos????

file is 8.Mile(dvdscreener)Xvid-Dvl.avi

Wie weet raad?

Grt.

Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan