waar staat of staan ze die cue+bin files

Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
207
ik heb een dvd geript met de handleiding van(dvd2Svcd en Tmpgencoder) die heb ik dan ook gedownd , perfect maar nu is ie klaar na een uurtje of 12. en zoals beschreven staat aan het einde, dvd2Svcd maakt automatische cue en bin file aan, nou dan wil ik wel weten waar ie dat neer zet dan ik kan ze niet vinden.
dus ja waar zijn ze of moet ik nog wat doen??????????

de rest zie ik wel staan bmp sub files noem maar op
 
normaal geef je in dvd2svcd een map aan waar het eindresultaat heen moet ??

ga anders eens naar zoeken / bestanden en zoek op *.cue of *.bin dan zal windows ze vinden als ze er zijn.
 
hoi ja dat heb ik ook gedaan alles staat er maar geen cue of bin files denk ik of ze moeten ergens onder staan
 
Je kan je bin en cue file's vinden in de map movie.
Deze map staat normaal in de map van DvD2svcd

ff zoeken nu : program files >DvD2svcd>Movie

In de map staan ook de 2 mux file's, dit is de film geknipt in 2 bestanden welke je zo kan branden.
Maar in deze map staan ook de .bin en .cue file's
deze moet je hebben ze bevatten nl alles dus de hele compilatie.
Als je ze niet kan vinden is de simpelste oplossing, start nero [ je wil ze tenslotte toch branden ] ga naar bestand klik op image branden nero wil nu graag weten waar hij deze moet halen dus ga je naar de map movie nu zie je in nero de .cue en de .bin .
Als het goed is staan hier 2 .cue file's laad eerst .cue file 1 in , nero zal nu de .bin inladen en de eerste cd branden.

Volgens mij moet je er zo wel aan uit komen.

Suc6 : speedtouch
 
Als je ze nog niet kan vinden volg dan het advies op van TAZMAN
Start >Zoeken>Bestanden of Mappen
Typ *.cue en druk op enter

Suc6: speedtouch
 
nou ik denk dat er iets verkeerd is gegaan hoor ik kan ze niet vinden alles netjes gedaan zo als beschreven dus mooi een uur of 10 naar de ........... misschien een andere ripper??? die beter en sneller is maat welke?
 
beter misschien niet maar zeker sneller is DVDx

de kwaliteit van DVDx mer vcd of Svcd is zeer zeker nog heel goed goed.

handleiding http://go.to/wintips

proggie te vinden via google
 
RONI : wat je nu zegt kan echt niet.

Heb je dvd2svcd alles laten afwerken ? dus na de rip moet er staan svcd creation finist. volgens mij is alles geript maar nog niet gemixt.
Waar laat je hem naar toe schrijven C: of D: deze optie zie je staan als je gaat rippen.
Wanneer alles niet geheel is afgewerkt zal je nooit een *.cue en *. bin file hebben.
Probeer eens de optie misc, en klik op recover.
als hier nu iets komt te staan dan weet je zeker dat het progamma nog niet klaar was.
Als ik een advies mag geven :[ Dit doe ik zelf voordat ik een hele dvd ga rippen ] Doe vooraf altijd een proefstukje van een paar minuten, kijk ofdat dit gelukt is verwijder daarna de map movie , en start de rip van de hele dvd [ dvd2svcd maakt nu zelf weer een nieuwe map movie ].Vroeger heb ik ook gebruik gemaakt van DVDx , maar deze kan toch niet echt tippen aan dvd2svcd , alleen met gebruik van frameserver en een goede externe encoder en gebruik makend van multi-pas .ja dan is de kwaliteit hetzelfde.
Je begrijpt wel dat je het niet zomaar moet opgeven.

Suc6 : speedtouch
 
nog niet gelukt maar ik kom er wel uit denk ik bedankt allen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan