Film afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

monpas

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Berichten
46
Hallo,

Na het downloaden van films, wil ik deze ook graag bekijken maar dit lukt helaas niet.
Ik gebruik de divx 2.0 alpha player inclusief de codec pro bundle en de codec xvid. Ze zeggen dat het hiermee zou moeten werken (in bsplayer, nplayer, viplayer werkt het trouwens ook niet)
Wanneer ik de film wil afspelen krijg ik de volgende melding " FAILED TO OPEN naam film.avi" en meer niet.
Ik weet dat het aan de gedownloade film zou kunnen liggen, alleen dan zouden 7 films niet goed binnengehaald zijn, dit is toch wel veel of niet (binnengehaald van direct connect++).
Op de site van de divxplayer kan je een stukje film downloaden, en die speelt hij wel af. (een tijd terug heb ik ook een hele film kunnen kijken, ik snap er niets meer van)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Kijk hier eens: http://www.vcdhelp.com/forum/userguides/135217.php

Hier staan testfilmpjes voor elk codec en een lijstje van codecs die je beter geïnstalleerd kan hebben. Heb je overigens wel DivX 5.03 (je hoeft trouwens niet de pro te nemen als je zelf geen films in divx gaat omzetten)?



Ik heb inderdaad de divx 5.03. Ik ga in ieder geval even op die site kijken. Ik laat het wel weten als het gelukt is
 
Geplaatst door monpas




Ik heb inderdaad de divx 5.03. Ik ga in ieder geval even op die site kijken. Ik laat het wel weten als het gelukt is


Hij speelt nu wel meer films af, maar nog niet allemaal. Dat zullen dan wel gewoon foute films zijn, of niet?
 
Nee, dat zijn allemaal goede films, maar met andere codec's geript ! Met Gspot kan je zien welke codec je nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan