40 days and 40 nights geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjanvink

Banned
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
166
hallo ik heb de divx 40 days and 40 nights gedownload via kazaa, het is super goede kwaliteit, ik heb de codec xvid, nimo codec pack 7.0 en ffdshow, maar ik heb geen geluid, waar kan dit aan liggen, hoe los ik het op (bv andere codec en welke)

MVG Gertjan Vink.
 
Met het progje GSpot
kun je precies zien welke audio en video codecs je nodig hebt en of ze al geinstalleerd zijn op je systeem.
 
super bedankt, hier heb ik wat aan denk ik :)

ik ga hem nu uittesten, ik zeg het zo wel als het gelukt is, ps. dit werkt dus bij elke film ?

Gertjan Vink
 
ik heb het programma opgestart erg handig lijkt me dit, maar nu zie ik een paar testresultaten staan, waar moet ik nu exact kijken welke in nodig heb, want er staat file rendered succesfully, no errors, en dan zie ik codec video ffdshow enzo, en die heb ik al, maar waar kan ik dan zien welke ik nog niet heb?, of zie ik wat over het hoofd? sorry ik ben er niet echt goed in :(

Gertjan
 
ik heb het programma opgestart erg handig lijkt me dit, maar nu zie ik een paar testresultaten staan, waar moet ik nu exact kijken welke in nodig heb, want er staat file rendered succesfully, no errors, en dan zie ik codec video ffdshow enzo, en die heb ik al, maar waar kan ik dan zien welke ik nog niet heb?, of zie ik wat over het hoofd? sorry ik ben er niet echt goed in :(
ik zie nu ook bijstaan ergens in het midden codec is installed, wat moet ik dan nu doen?

Gertjan
 
In het rechter gedeelte staat "boven" info over de videocodec, welke gebruikt is en of die is geinstalleerd en daaronder staat dezelfde info, maar dan over de audiocodec.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan