analoog capturen met pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas.geursen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Berichten
3
Ik heb pinnacle studio versie 8.3, dus inclusief de laatste patches. Na uren experimenteren lukt het nog steeds niet om een videoband te capturen. Ik heb de videorecorder aangesloten met een verloopkabel van scart naar s video en ook composite. Ik krijg wel geluid maar geen beeld, en ik krijg de foumelding opnamefout. Met amcapture lukt het wel, maar dan kan ik de bestanden niet inlezen in pinnacle.

Help!
 
Ik heb een 'n scartkabel met aan de andere kant tulpstekkers met video in en uit dus dat is volgens mij niet het probleem. Met AM-capture lukt het namelijk wel!
 
am capture zit in studio onder tools. Hiermee kun je ook capturen, maar dan kun je het bestand niet in studio bewerken, dus daar heb ik niks aan
 
als je pinnacle studio versie 8.3, opendoet of capture programma dat er bijhoort krijg je de foutmelding
no found videostream of krijg je gewoon zwart scherm
 
Ik heb hetzelfde probleem voor wanneer ik van een analoge camera probeer op te nemen.

Met AM-capture lukt alles perfect, in Studio zelf krijg ik ook de fout 'opnamefout'.

Heeft iemand hier meer ervaring mee?
 
kijk eens onder sofware of de drivers wel goed instaleerd zijn bij mijne winfast 250 deed ook moeilijk om zijn drivers te instaleren zowel alles eens verwijderen en eens opnieuw proberen
 
wat ik hier uit opmaak is dat je geluidsinstellingen wel goed staan , maar je beeldinstellingen niet...

som die eens op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan