andere server

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
377
Ik heb lycos en die zuigt volop, nu was mij vraag of ik naar andere server kon verplaatsen zonder dat ikw at verlies in ieder geval de style. Greetz Michel
 
Je kan in Vbulletin admin cp je database exporten in een .sql bestand.

Dit bestand kan je dan later in Phpmyadmin weer importen in je nieuwe database.

Succes!
 
Hallo allemaal, heb een dringende vraag,
Ik heb heel veel tijd en moeite er in gestoken in mij website. Ik heb een forum bij lycos, maar heb in 2 dagen 2 keerg dat ik een database error krijg dat die nix meer doet. Hierdoor verlies ik members want het stijgde met 5 per dag. Nu wil ik dan maar na een andere, maar ik wil dus alles in tak houden, maar ik vraag dus om een heldere uitleg hoe ik dat moet doen, alsjeblieft help mij, alsvast heeel erg bedankt
Greetz Michel
 
Nou stelt me terleur ga wel even ander forumboard kijken want hier weet niemand het, toch bedankt
 
Geplaatst door michelmathers
Nou stelt me terleur ga wel even ander forumboard kijken want hier weet niemand het, toch bedankt
Misschien een idee om eerst eens iets zelf uit proberen? Breezer gaf al een goede tip. Kan je daarmee niet overweg, vraag dat dan.

Maar om in een paar uur een kant en klaar antwoord te verwachten......:rolleyes:
 
haha ja kan idd heel ongeduldig overkomen, maar is namelijk dat ik baalde dat ik nieuw borad gestaat domein gekocht en da zuigt die *** lycos. Ik had het daarvoor al geprobeerd, heb ook wat aan dat antwoord gehad. het exporten leukt wel, maar het importen moet je een import script hebben... Nou sorry voor dat ene Greetz Michel
 
michelmathers,

net wat headout zegt wij kunnen ook niet altijd heel snel antwoorden geven en er waren al duidelijke antwoorden gekomen van breezer !! En berichten van jullie stellen me teleur slaat nergens op want we hebben je al vaker geholpen met boards als vb en phpbb dacht ik... !

dus hopelijk word je wat geduldiger :thumb:

het importeren kun je doen met phpmyadmin... is te downloaden op o.a. download.com en dan kun je je backup zow weer uploaden naar je nieuwe server! Op die server waar je je nieuwe backup op zet moet je wel eerst vb op installeren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan