afbeeldingen afspelen op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

haroldweb

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
55
Ik heb vele foto's (jpeg) die ik op cd wil branden en deze dan op tv wil laten zien via m'n dvd-speler van de tv.

Hoe doe ik dat?
 
Hoe e.e.a. precies moet, geen idee. Al dacht ik wel dat je uiteindelijk je CD moet branden in het Svcd formaat.
Wellicht dat je met een movie-editor programma de jpg's achter elkaar kunt laten zetten, waardoor je een soort dia-achtige slideshow krijgt.
 
Ik heb iets gevonden, volgens mij kan het met Ulead of zo.
Bedankt voor je reactie Windoos!
 
Die trialversie kan er maar van 10 foto's een slideshow maken. Toch niet wat ik zoek.
Wie o wie helpt me??? :rolleyes:
 
Je zit toch niet te vissen naar een crack voor die trial, he!? (geintje). Volgens mij zijn er wel diverse shareware tooltjes te vinden w.b. deze software. Zelf heb ik iets dergelijks een keer voor elkaar gekregen middels Magix Music Maker. Daar kon je stukkies film, maar dus ook losse afbeeldingen in een tijdbalk plaatsen. Wel geinig, maar nou niet echt professioneel.
Wellicht heb je een soortgelijk programma nog ergens liggen? Misschien dat trouwens de trial van bijv. Magix wel meer bestanden laat plaatsen?
 
Hoi Windoos,
Ik heb een versie gevonden van Ulead (je kunt wel raden waar) die werkt dus goed. Deze kan 99 foto's bewerken tot een slideshow. Op een breedbeeld tv zijn ze wel een beetje uitgerekt :p Maar het werkt wel goed.

Bedankt voor je hulp.

See ya!

Groeten, Harold
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan