$$ sitebouwer gezocht $$

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
75
Hallo,

Ik heb mijn eigen site, maar heb er nog niet zoveel verstand van. Ik wil het liefst eigenlijk een flash site. Nu ben ik op zoek naar iemand die voor mij mijn site wil (her)bouwen of mij wil helpen met bouwen zodat ik het ook leer. Ik heb al wat ervaring in namo, flash 5 & 6 adobe golive en dreamweaver. Maar nog te minimaal om mijn wensen uit te voeren. Wie o wie wil mij helpen?
Je onkosten worden uiteraard vergoed, prijs is in overleg.

Alvast bedankt...

een "dom" blondje (haha)

Groetjes Debby

(site is nu www.starsearch.nl)
 
budget

Dank je voor je reactie Germ. Maar zo te zien doe je dit soort opdracht dus vrij vaak, en vrij vaak hangt er ook een aardig prijskaartje aan. En dat kan ik mij niet veroorloven.

Een andere optie zou zijn dat iemand (tegen betaling natuurlijk) mij een stukje kan begeleiden en leren hoe ik mijn wensen qua site kan verwezelijken.

En positief om te zeggen is dat ik het snel op pik. Maar vaak heb ik problemen met technisch engels, en begrijp dus vaak de opties niet in de menu's zoals dreamweaver e.d.

Dus wie in de buurt van Noord-Brabant wil een "dom" blondje wat begeleiden?

Groetjes Debby
 
Re: budget

Geplaatst door starsearch
Een andere optie zou zijn dat iemand (tegen betaling natuurlijk) mij een stukje kan begeleiden en leren hoe ik mijn wensen qua site kan verwezelijken.
Nog een andere optie (en een optie die meer bij deze site hoort): jij zet hier je problemen neer, of dingen die je niet snapt en wij kijken met zijn allen naar je problemen en helpen je op weg! Als je af en toe deze smilie :thumb: aan je bericht toevoegt kost het je helemaal niets! :D (En leer je er zelf ook een hoop van)

Je schrijft:
Ik heb al wat ervaring in namo, flash 5 & 6 adobe golive en dreamweaver. Maar nog te minimaal om mijn wensen uit te voeren.
Dus kom maar op: wat zijn je wensen?
 
Oke dit is wat ik wil:
Ik wil de mensen de mogelijkheid bieden zich aan te melden als lid via een inschrijfformulier dat nu op onze homepage staat (of een soort gelijke). Aan de hand van die gegevens, zou ik graag willen dat er voor deze user een webpagina word aangemaakt met een "vaste" layout waar hun ingevulde gegevens worden weer gegeven. Ook wil ik in het inschrijfformulier een "upload" mogelijkheid toevoegen zodat de users op hun eigen pagina hun foto bij kunnen plaatsen. Ze kunnen kieze uit twee lidmaatschappen o.a. een freemembership (=gratis) en een goldmembership (= € 35,--). Dit kunnen ze naar onze giro storten, maar ideaal zou zijn als het betaald kon worden via internet o.a. met creditcard en internetbankieren. De betaalde leden willen we graag meer mogelijkheden geven (grotere pagina en emailadres). Daarvoor moet er ook een systeem komen dat automatische wachtwoorden en inlognamen aanmaakt. Uiteraard willen we hier altijd wel het overzicht blijven houden. Ook willen we een duidelijk database voor eigen gebruik en administratie van onze leden.

Dat is heel beknopt hoe ik het graag zou willen op mijn site. En ik zou het niets liever willen dan het zelf allemaal te doen. Dus ik hoop echt dat jullie mij dat kunnen leren en/of tips kunnen geven. :thumb:

Ik trouwens nog een vraagje. Ik wil graag wat smilies aan dit bericht toevoegen. Maar dat lukt me niet. En dat terwijl ik bij de opties "gebruik geen smilies in dit bericht" niet aangevinkt staat. RARA hoe kan dit? ;-)
Ik moet ze typen door bijvoorbeeld : thumb : (zonder spaties)

Ik hoop snel van jullie te horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan