Subtitle probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

FraGJuNKiE

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
31
hey,

ik heb een probleem met een divx film. ik heb hem namelijk zelf gemaakt en ik heb per ongeluk subtitels toegevoegd met flaskmpeg. deze lopen :)S) niet synchroon. is er een manier waarmee ik deze kan verwijderen, of dat ik ze kan editen zodat ze wel synchroon lopen?

GreetZ

FraGJuNKiE
 
Geplaatst door FraGJuNKiE
hey,

ik heb een probleem met een divx film. ik heb hem namelijk zelf gemaakt en ik heb per ongeluk subtitels toegevoegd met flaskmpeg. deze lopen :)S) niet synchroon. is er een manier waarmee ik deze kan verwijderen, of dat ik ze kan editen zodat ze wel synchroon lopen?

GreetZ

FraGJuNKiE

Ja je moet het ff proberen met allplayer, met dat programmaatje kan jezelf instellen hoe snel de subtitles moeten komen
 
Het gaat niet om subtitles die je zelf moet dloaden he, het gaat om subtitles die standaard in de film zitten...
 
Geplaatst door FraGJuNKiE
Het gaat niet om subtitles die je zelf moet dloaden he, het gaat om subtitles die standaard in de film zitten...

OWzo als ze standaard in de film zitten, kan je ze er niet meer uithalen. Maar ik neem aan dat als je een andere subtitle load dat die erin blijft staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan