verwijderen wmp9

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal weet iemand hoe ik op een eenvoudige manier wmp9 kan verwijderen want zins ik die heb is het steeds maar wat, als je muziek hebt met een bitverwerkingssnelheid van 80kbps kan je niet eens een audiocheck uitvoeren ( dit is een controle of de nummer's wel goed zijn op het einde b.v ) het programma Nero 5.5.10 loopt dan gewoon vast, bij hogere kwaliteit heb ik dat dus niet, dus hoe moet die wmp9 verwijderd worden? ( zal wel niet eenvoudig worden aangezien het een onderdeel van de besturing is geworden )
 
Systeemherstel.....

zie FAQ op de widows site....
 
Wat ik ben tegengekomen is dat hij verwijderd kan worden dmv systeemherstel (werkt bij jou al niet meer) of door een nieuwe installatie van windows
 
M@rio ik heb al zo veel problemen gehad met die wmp misschien kan je het nog wel ergens terug vinden, het is gewoon niet normaal meer, ik zal het maar weer proberen om herstel te doen maar of dat wmp9 ook verwijderd dat betwijfel ik
 
Maar toch ben ik bang dat ik er problemen door krijg, het gekke is dat ik weer systeemherstel kan doen zins ik die nieuwe versie van nero 5.5.10 had geinstaleerd daarvoor reageerde hij niet meer, het heeft zoveel met elkaar te maken dat het zelfs voor mij te moeilijk word
 
Deze vraag blijft toch nog even staan totdat er een eenvoudige manier is om wmp 9 te verwijderen..
 
Is al een paar keer aan de orde geweest, gaat njet!
en zeker niet bij illegale copy van windhoos.
BiGWXXL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan