ondertitels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
332
Ik heb een film gedownload en als svcd gebrand zodat ik die in m`n dvd speler kan afspelen.
Nadeel is dan dat je geen ondertitels hebt,kun je die op een of andere manier ook op je cd krijgen?
 
subs

Zo,dat is een flinke handleiding!!!
Ik heb dus al een mpeg file,werkt het daar ook mee want de handleiding gaat uit van een avi die je omzet naar mpeg?
 
Re: subs

Geplaatst door sutton
Zo,dat is een flinke handleiding!!!
Ik heb dus al een mpeg file,werkt het daar ook mee want de handleiding gaat uit van een avi die je omzet naar mpeg?

Volg alles wat er staat maar gebruik gewoon dan je mpeg file inplaatst van een avi.
zou geen probleem moeten geven.
En als je het onder de knie hebt staat hij binnen 5 minuutjes om te zetten .
Duurt wel met snelle comp 4 uur.
Succes
 
subs

als ik het goed begrijp kan ik dus het laatste stukje wat over tmpgencoder overslaan?
 
Je hoeft niet meer van Avi naar Mpeg dus het lijkt me dat je dat wel kan overslaan.

Misschien voor een andere keer (kennis is macht)
 
Nee het stukje van tmpgencoder kun je niet overslaan.

als je de subt onder de film wil hebben om hem bv op een standalone dvd speler te draaien moet je Tmpg gebruiken.

voordeel is wel als je file al mpeg is het omzetten met tmpg vele malen sneller gaat.

het omzetten is puur om een juiste mpeg 1 stream te krijgen inclu subt ( tmpg in combi met de frameserver zet namelijk pas de subt echt onder de film ) zodat het gebrand kan worden als videocd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan